هفته بیست و دوم لیگ دسته اول با توقف تیم های صدر جدولی نفت مسجد سلیمان و بادران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت ۱۴ امروز(شنبه) با برگزاری ۹ دیدار پایان یافت.

ماشین‌سازی تبریز با تک گل علی اکبر فرهنگ(۶۵) راه آهن را شکست داد. با این نتیجه شاگردان عباس آقایی ۲۶ امتیازی شده و به رتبه سیزدهم صعود کردند اما لوکوموتیورانان‌ با همان چهار امتیاز در قعر جدول باقی ماندند.

فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل خونه به خونه بابل با تساوی یک بر یک متوقف شد. عباس بوعذار(۶۶) برای فجر سپاسی و روح الله باقری(۶۲) برای شاگردان دراگان اسکوچیچ گلزنی کردند. شیرازی ها و بابلی ها با این‌نتیجه ۳۶ امتیازی شدند اما با توجه به تفاضل گل بهتر خونه به خونه نسبت به شاگردان علی اصغر کلانتری این تیم در رتبه چهارم قرار گرفت تا فجرسپاسی در جایگاه پنجم بماند.

اکسین البرز در ورزشگاه انقلاب کرج با گل محمد حسین پور(۶۷) برق نوین شیراز را شکست داد و با ۳۵ امتیاز در رتبه ششم باقی ماند. ضمن اینکه شاگردان اسماعیل اسماعیلی هم با همان ۳۲ امتیاز جایگاه هفتم‌را حفظ کردند.

نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر با نتیجه یک بر صفر شهرداری ماهشهر را شکست داد تا سقوط آزاد شاگردان علیرضا مرزبان تداوم داشته باشد. سعید خرمند(۳۶) تک گل این بازی را وارد دروازه حریف کرد تا شاگردان داود مهابادی با ۳۹ امتیاز در رتبه سوم باقی بمانند و شهرداری ماهشهر هم با همان ۲۳ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گیرد.

تیم های میانه جدولی مس کرمان و ملوان انزلی هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. مقداد اکبرخواه(۸۶) برای مس و بابک مرادی(۴۳) برای ملوان موفق به گلزنی شدند تا با این‌نتیجه هر ۲ تیم ۳۱ امتیازی شوند اما به دلیل تفاضل گل بهتر شاگردان نادر دست نشان نسبت به تیم میزبان ملوان در رتبه هشتم و مس در جایگاه نهم قرار گرفت.

ایران جوان بوشهر در پرگل ترین بازی این هفته که در ورزشگاه حیدریان  قم برگزار شد و هفت گل دربرداشت با نتیجه چهار بر سه از سد صبا عبور کرد تا پس از مدت ها طعم‌شیرین پیروزی را در نبرد با یکی از حریفان مستقیم خود در قعر جدول تجربه کند. بوشهری ها با ۳ گل صادق گشنی(۸) مرتضی رنجبر(۱۱) حجت اسلامی(۱۵) در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی از حریف پیش افتادند و این نتیجه تا دقیقه ۷۱ پابرجا بود اما قمی ها در ۱۷ دقیقه با گل های علی مولایی(۷۱) و علی احمدی(۷۸و ۸۸) نتیجه را به تساوی رساندند. البته این پایان کار نبود و در نهایت ایران جوان با گلی که عبدالرضا زارعی در دقیقه ۹۶ وارد دروازه حریف کرد ۳ امتیاز طلایی را به دست آورد. با این نتیجه ایران جوان ۲۱ امتیازی شد و در رتبه شانزدهم قرار گرفت اما تیم نگون بخت صبا با همان ۱۰ امتیاز در جایگاه هفدهم باقی ماند.

نفت مسجد سلیمان صدرنشین در خانه اش با تساوی ۲ بر ۲ مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد. احمد داودی(۴۰ و ۶۶) برای نفت و منصور تنهایی(۶۰) و مجید ایوبی(۹۲گل به خودی) برای آلومینیوم گلزنی کردند. شاگردان محمود فکری با این تساوی ۴۶ امتیازی شدند اما همچنان فاصله شش امتیازی خود با تیم دوم جدول را حفظ کردند اما اراکی ها هم با ۲۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفتند.

در آخرین بازی این هفته هم بادران در ورزشگاه کارگران تهران مقابل شهرداری تبریز به تساوی یک بر یک رسید. کریم اسلامی(۲۲) برای بادران گلزنی کرد تا شاگردان محمد ربیعی با ۴۰ امتیاز جایگاه دوم خود را با یک بازی بیشتر نسبت به نساجی حفظ کنند. ضمن اینکه شهرداری هم با ۲۴ امتیاز در رتبه پانزدهم ایستادند.

انتهای پیام/

نتایج هفته بیست و دوم لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار