فرماندار ایرانشهر گفت: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر فرصتی مناسبی برای انتقال دستاورد‌های نظام به نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  نبی بخش داودی  فرماندار ایرانشهر  در همایش انقلاب ما انقلاب نور است گفت: دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی باید بری جامعه و به ویژه نسل جوان تبیین شود که درخت تنومند ۴۰ ساله انقلاب به همین راحتی به دست نیامده است.


وی با بیان اینکه دهه فجر بزرگترین جشن انقلاب اسلامی است افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزش‌های الهی در جامعه و نشان از اسلامیت و جمهوریت نظام است.


وی بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بازبینی کارنامه عملکرد مدیران است و باید دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی را به عموم شهروندان معرفی کرد.


فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه دلیل اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی حضور مردم بود، گفت: در شکل گیری انقلاب مردم و مسئولان متحمل سختی‌های زیادی شدند تا این امنیتی را که امروز شاهد آن هستیم به دست آوردند.


داودی اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۱۰۳ طرح و پروژ در شهرستان ایرانشهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود به طوری که برای این تعداد پروژه بالغ بر ۸۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

دهه فجر فرصت خوبی برای انتقال دستاوردهای نظام

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار