محمد رضا تابش گفت: امیدواریم گفت و گوی ملی برای پاسخگویی به نقدها و اعتراض های مردم هر چه زودتر عملی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری ازطرح های جدید فولادی و نیروگاه شرکت فولاد چادرملو در اردکان که با حضور معاون اول رئیس جمهور، برگزار شد گفت: کشور نیازمند تحرک بیشتر و تلاش همگانی برای غلبه بر مسائل و مشکلات است.

محمد رضا تابش با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص هم افزایی برای حل مشکلات و مسائل مختلف مردم در همه سطوح افزود: امیدواریم که گفت و گوی ملی برای پاسخگویی به نقدها و اعتراض های مردم هر چه زودتر عملی شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم که در این مقطع با امیدی که در انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب دکتر روحانی و مجلس شورای اسلامی صورت گرفت که زمینه گشایش در رقابت های سیاسی را ایجاد کرده، فضا برای پاسخگویی به انتظارات و مطالبات ملت فراهم و محدودیت های موجود برای نخبگان و فعالان سیاسی رفع شود.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتظار می رود هر چه سریعتر موانع موجود راه استفاده از سرمایه های ملی و بی بدیل رفع شود و فضای امید، اعتماد و مشارکت همگانی هرچه بیشتر باز شود.

تابش همچنین با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهرستان اردکان ظرفیت های فراوانی برای توسعه دارد که به برکت انقلاب، نخبگان برجسته، مردم توانمند و منابع مادی و طبیعی فراوان، بخش هایی از آن در حوزه صنعت و دیگر حوزه های اقتصادی به منصه ظهور رسیده است.

وی از اهتمام دکتر جهانگیری معاون اول رییس جهوری برای رونق اقتصادی قدردانی کرد و اقدامات موثر سرمایه گذاران بخش خصوصی، کارآفرینان و مجموعه عوامل فنی و مهندسی و پیمانکاران، بانک ها و کارگران را برای توسعه کشور ستود.

محمد رضا تابش یادآور شد: مطالبات محلی، استعدادهای انسانی و اجتماعی و ظرفیت های بالقوه مادی برای توسعه بیش از این است و امیدواریم در مقیاس محلی و ملی افق های روشن تری در سایه تدبیر دولت برای رونق اقتصادی، بالا بردن میزان اشتغال، برآورده کردن انتظارات و خواسته های مردم صورت گیرد.

انتهای پیام/ص

مطالبات مردم با گفت و گوی ملی محقق شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار