رییس دانشگاه تبریز از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و ورزشی در ایام سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

اجرای برنامه‎های مختلف در دانشگاه تبریز به مناسبت ایام دهه فجربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمدرضا پورمحمدی رییس دانشگاه تبریز با اشاره به آغاز فعالیت ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاه تبریز، گفت: این برنامه ‎ ها با عطر افشانی و غبارروبی مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه آغاز و با فضاسازی سطح دانشگاه و دانشکده‌ها، دیدار با خانواده شهدا، حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه در این برنامه ‎ ها از جمله راهپیمایی 22 بهمن و همایش تجدید بیعت با ولایت ادامه دارد .

وی با بیان اینکه رعایت شان ایام فاطمیه از ویژگی ‎ های برنامه و مراسمات سال جاری است، افزود: برگزاری جشن «بزرگ انقلاب و خانواده» ویژه دانشگاهیان، شب شعر «انقلاب» ویژه دانشجویان و کارکنان، انتشار ویژه ‎ نامه دهه فجر، مسابقه کتابخوانی کتاب «خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده » ویژه کارکنان، تجلیل از بازنشستگان، تجلیل از دانشجویان نخبه، فعال فرهنگی و علمی و نیز نشست ‎ های علمی تخصصی جهت بررسی ابعاد انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌ها است .

وی از افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی در بهمن ماه خبر داد و ادامه داد: یکی از این پروژه ‎ ها ساختمان دانشکده فنی مهندسی مرند است که با پنج هزار و 635 متر مربع شامل ۱۴ کلاس درس، مجموعه مدیریتی، چهار اتاق کامپیوتر، سلف سرویس، کتابخانه و مخزن، چهار اتاق کنفرانس و مکان ‎ های عبادتی، خدماتی و سرویسی افتتاح می ‎ شود.

وی یاد آور شد: هم ‎ چنین فازهای دوم و سوم دانشکده دامپزشکی در سایت خلعت پوشان به بهره بردای می‌رسد و سه پروژه بیمارستان تخصصی اسب، باشگاه سوارکاری و جایگاه دام دانشکده دامپزشکی نیز کلنگ زنی می‌شود.

پورمحمدی برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و افزود: مسابقات ورزشی در رشته ‎ های مختلف ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، شطرنج، شنا، بسکتبال، بدمینتون و... برگزار می ‎ شود .

وی تاکید کرد: دانشگاهیان دانشگاه تبریز هم ‎ چون گذشته در راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز همگام با آحاد مردم حضوری پررنگ داشته و در دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در 29 بهمن شرکت می‎کنند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری جشن «بزرگ انقلاب و خانواده» ویژه دانشگاهیان درتبریز

برچسب ها: دهه فجر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.