معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از ارائه خدمات به ۲۱۰ نفر در سرپناه‌های شبانه بهزیستی استان طی امسال خبر داد.

در سرپناه های شبانه به کارتن خواب ها خدمات دهی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فرحناز محمدی  معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه  با اشاره به خدمات دهی سرپناه های شبانه بهزیستی(شلترها) به مراجعه کنندگان،  گفت:در حال حاضر سه مرکز در استان کرمانشاه مشغول خدمات دهی هستند.

وی ادامه داد: یک سرپناه شبانه مردان در شهر کرمانشاه واقع در خیابان کارگر با ظرفیت ۶۰ نفر وجود دارد و سرپناه شبانه زنان در کرمانشاه نیز با ظرفیت ۱۰ نفر واقع در محله آقاجان کرمانشاه آماده خدمات دهی است سرپناه مردان اسلام آبادغرب واقع در محله شهریار شهر این شهرستان نیز با ظرفیت ۱۵ نفر خدمات لازم را ارائه می دهد.

این مسئول گفت: طی ۹ ماهه ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۰ نفر از افراد با مراجعه به سرپناه های شبانه تحت نظارت بهزیستی استان از خدمات ارائه شده بهره مند شدند.

 محمدی عنوان کرد: سه سرپناه شبانه دیگر نیز توسط بهزیستی در حال تأسیس است که شامل یک سرپناه زنان و یک سرپناه مردان برای شهر کرمانشاه و یک سرپناه مردان برای شهرستان کنگاور است.

وی خدمات ارائه شده در سرپناه های شبانه را شامل ارائه غذای گرم در وعده شام و صبحانه و همچنین اهدای بسته های کاهش آسیب به مددجوهای دارای آسیب اعتیاد عنوان کرد و گفت: در سرپناه های شبانه تحت پوشش بهزیستی همچنین به کارتن خواب ها خدمات دهی می شود.

وی با اشاره به مرکز نگهداری معتادان متجاهر در کرمانشاه مرکز ماده ۱۶، گفت: از تاریخ ۱۲ تیرماه سال جاری که بهزیستی مسئولیت ماده ۱۶ را بر عهده گرفته تاکنون ۹۶۶ معتاد متجاهر در این مرکز خدمات دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ز

سه سرپناه شبانه دیگر نیز توسط بهزیستی در حال تأسیس است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.