رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه همدان با اهمیت تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلام و فرهنگ فاطمی خبر داد.

برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سید علی حسینی،رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت:‌ در ایام فاطمیه از حضور مبلغان تبلیغی در بیان فضائل حضرت فاطمه(س) که مصداق بارز استقامت، شجاعت و فداکاری هستند، بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه تبیین زندگانی و سیره معصومین(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهراء(س) دارای آثار و برکاتی است اظهار داشت:‌ عبرت‌آموزی، تقویت ایمان، الگو گرفتن، درس وحدت، احیای دین و ایمان، درس دینداری و تقوا  را می‌توان از آثار و برکات آن برشمرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه مراسم ایام فاطمیه اول از دوشنبه ۹ بهمن ماه به مدت سه شب در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) برگزار شد، افزود:‌ سخنران مراسم سیدمجتبی حسینی یمین و روضه‌خوان آن نیز کربلایی امیرحسین اسدی بود.

وی بیان کرد: این مراسم با همکاری آستان مقدس شاهزاده حسین(ع)، هیأت علی ابن ابیطالب و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان برگزار می‌شود.

سید علی حسینی با اهمیت تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلام و فرهنگ فاطمی در بقاع متبرکه اضافه کرد:‌ برپایی خیمه‌های معرفت در آستان امامزادگان و مراکز تبلیغی در برنامه قرار دارد.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای برنامه‌های مناسبتی در ایام فاطمیه تبیین سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه بوده است.

انتهای پیام/ ش

خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه همدان برپا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.