یک فوق تخصص جراحی پلاستیک خطرات جوان‌سازی پوست توسط افراد غیر متخصص را تشریح کرد.

جوان‌سازی پوست توسط افراد غیر متخصص چه خطراتی دارد؟به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا صابری فوق تخصص جراحی پلاستیک در کنگره جراحی پلاستیک اظهار کرد: امروزه در جامعه ما افراد زیادی برای انجام برخی عمل‌های زیبایی به طور مثال زیبایی از طریق لیزر به افراد غیر متخصص مراجعه می‌کنند که افتادگی پلک، دو بینی، غیرقرینگی از جمله عوارض عمل های زیبایی غیرجراحی توسط افراد غیر حاذق برای آنها به همراه دارند که تعداد زیادی از این عوارض جبران ناپذیر است.

وی افزود: تزریق فیلر و بوتاکس از جمله عمل‌های زیبایی غیر جراحی بوده که عوارض زیادی می‌تواند در صورت انجام آن توسط افراد غیر متخصص به همراه داشته باشد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک با بیان اینکه هرگونه عمل زیبایی ممکن است با عوارضی همراه باشد و برای همین باید توسط پزشک متخصص انجام شود تا عارضه را بتوان پیشگیری یا برطرف کرد، گفت: مردم باید در این زمینه هوشیاری کامل داشته باشند و عمل زیبایی خود را تنها توسط پزشکان حاذق انجام دهند.

دبیر اجرایی کنگره جراحی پلاستیک ادامه داد: افتادگی پلک، دوبینی، غیر قرینگی پلک از جمله عوارض موقتی این عمل های زیبایی بوده که تا حدود زیادی نیز قابل پیشگیری است؛ همچنین در مورد فیلرها باید توجه داشت که در واقع این مواد پرکننده لاغری پوست بوده و برای رفع پیری و جوان سازی استفاده شده که در صورت استفاده توسط افراد غیر متخصص می‌تواند منجر به عارضه برای فرد شود.

صابری افزود: جوان سازی صورت به روش های غیرجراحی از طریق لیزر و یا تزریق فیلر می تواند محقق شود، بنابراین هر دو این موضوع در کنگره جراحی پلاستیک توسط اساتید و صاحب نظران برجسته مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه جوانسازی پوست با استفاده از نخ نیز امروزه با اقبال زیادی مواجه شده است، گفت: لیفت صورت از طریق نخ در صورتی که توسط فرد غیرمتخصص و متبحر انجام نگیرد، انواع عفونت‌ها، واکنش حساسیتی و آلرژی را نیز برای فرد به همراه دارد، همچنین سبب اتروفی صورت و غیر قرینگی آن خواهد شد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک خاطرنشان کرد: جوانسازی صورت امروزه امکان‌پذیر بوده ولی این کار حتماً باید توسط فرد دوره گذرانده و متخصص صورت گیرد.

انتهای پیام/

استفاده از لیزر درمانی در زیبایی صورت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
شرکت های تبلیغاتی 5040 محصولی که قیمتش حداکثر 8 الی 10 هزار تومان است را به قیمت های 188 هزارتومان تا 560 هزار تومان می فروشند.در هر تبلیغ کلی هزینه تبلیغ می شود 12 درصد از فروش هر محصلول به بازاریاب تلفنی داده می شود 20 درصد به سوپروایزر بازاریاب ها و بگیرید تا برسید به هزینه تحویل دهنده مگر یک محصول چقدر سود دارد که کلی تخفیف می دهند یک محصول 60 تا 150 هزارتومانی اشانتیون و...
آخرین اخبار