وزیر فرهنگ افزایش امید و نشاط اجتماعی را از رویکردهای همکاری صدا و سیما با جشنواره فجر دانست و گفت: همکاری ها سبب شد تا جشنواره باشکوه‌تردر فضای ملی برگزار شود.

موضوعات فیلم‌های جشنواره فجر دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید عباس صالحی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه همکاری خوب رسانه‌ها با جشن سینمای ایران قابل تقدیر است اظهار داشت: در این راستا به‌طور خاص از صدا و سیما تقدیر ویژه می‌شود چراکه این رسانه با همکاری بسیار گسترده فضای سینمای ایران را رونق بخشید.

وی، افزایش امید و نشاط اجتماعی را از رویکردهای همکاری صدا و سیما با جشنواره فیلم فجر دانست و تصریح کرد: همکاری صدا و سیما با جشنواره فیلم فجر سبب شد تا این جشنواره باشکوه‌تردر فضای ملی برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه 22 فیلم در جشنواره فیلم فجر ارائه شد گفت: فیلم‌های این جشنواره با موضوع دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت است.

صالحی از حضور فیلم سازان مطرح در فضای جشنواره فیلم فجر خبر داد و افزود: فیلم سازان در جشنواره سی و ششمین فیلم فجر با موضوعات بسیار متنوعی شرکت کردند.

وی با قدردانی از استقبال قابل توجه مردم از جشنواره سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خبرداد و گفت: امسال از نخستین روز اکران فیلمها با استقبال خوب مردم مواجه بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: فیلم‌های جشنواره سی و ششمین جشنواره فیلم فجر امروز همزمان در استان‌ها اکران و با استقبال مردم مواجه شد.

انتهای پیام/م

موضوع فیلم‌های جشنواره فجر "دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت" است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.