مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سومین گلم را برای پرسپولیس زدم و حاضرم که برای موفقیت این تیم جانم را بدهم.

خلیل زاده: حاضرم برای موفقیت پرسپولیس جانم را فدا کنم/ درگیری میان من و انصاری رخ ندادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: محمد انصاری شب گذشته خواب دیده بود که من گل می‌زنم و امروز صبح این موضوع را مطرح کرد. 2 گل قبلی‌مان هم انصاری خواب دیده بود که من توانستم گل بزنم. همچنین از گرشاسبی تشکر می‌کنم و امیدوارم حمایت‌هایش ادامه داشته باشد. بازی خوبی بود و ما از سپاهان خیلی بهتر بازی را شروع کردیم. می‌توانستیم با تعداد گل بیشتری این بازی را ببریم.خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

او ادامه داد: سومین گلم را در لیگ برتر زدم، اما فرقی نمی‌کند که چه بازیکنی گل می‌زند و موفقیت تیم از گلزنی ام مهم‌تر است. حاضرم برای موفقیت پرسپولیس جانم هم فدا می‌کنم.

خلیل زاده درباره خوشحالی اش بعد از گلزنی به تیم سابقش سپاهان گفت: برای هر گلی که می‌زنم خوشحالی می‌کنم و امروز هم بعد از زدن گل با هم تیمی‌های خود خوشحالی کردم.

او ادامه داد: امیدوارم تیم فوتبال سپاهان در ادامه نتایج خوبی بگیرد و روند بهتری داشته باشد.

مدافع پرسپولیس درباره درگیری‌اش با ساسان انصاری، اظهار کرد: درگیری جزیی از فوتبال است، اما اتفاق خاصی میان من و انصاری رخ نداد.

خلیل‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: همه تلاشم را می‌کنم که در پرسپولیس موفق باشم و امیدوارم که نظر کی‌روش درباره حضور من در تیم ملی مثبت باشد. همچنین گل امروزم را تقدیم پدر و مادرم می‌کنم.

انتهای پیام/

اظهارات خلیل زاده درباره گلزنی برابر سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۹:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
متاسفم برای کسی که قیمت جانش را نمی داند واقعا تاسف آور است نگران نسل آینده ام که خدایی نکرده الگوی خود را از میان چنین افرادی انتخاب نمایند آنوقت فاجعه خواهد شد
آخرین اخبار