امام جمعه اسدآباد با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: این ایام فرصت مناسبی برای آشنایی هرچه بهتر جوانان با دستاوردهای انقلاب است.

دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد،امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اسدآباد ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: بزرگ‌ترین پیام ایام فاطمیه حفظ حجاب و عفاف برای بانوان جامعه است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای زنان است با اشاره به اهمیت رعایت حجاب و عفاف ابراز داشت: از زنان شهرستان اسدآباد انتظار داریم با اهتمام بیشتر نسبت به رعایت حجاب این مهم را در سطح شهر رعایت کنند.

امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر این ایام را فرصت مناسبی برای آشنایی هرچه بهتر جوانان با دستاوردهای انقلاب دانست.

وی ادامه داد: در زمان طاغوت مردم سرافراز ایران با دست خالی به مصاف استکبار رفتند و توانستند با هدایت های امام راحل این موضوع را به سرانجام برسانند.

حسینی‌مجد در رابطه با رژیم صهیونیستی و خطر آن برای جهان اسلام گفت: این رژیم قصد داشت پروژه از نیل تا فرات را اجرایی کند اما اکنون می‌بینیم که با کشیدن حصار امنیتی به دور مرزهای نامشروعش توان حفاظت از خود را نیز ندارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون این رژیم دارای اهمیت مالی زیادی برای آمریکا است، عنوان کرد: در چند روز گذشته شاهد حضور 30 هزار نیروی نظامی این کشور در مرزهای سوریه بودیم تا بتوانند از این غده سرطانی محافظت کنند.

امام جمعه اسدآباد همچنین به پروژه جدید استکبار علیه اسلام اشاره کرد و گفت: این پروژه شامل حضور داعش در افغانستان است که باید با هوشیاری کامل این مساله را رصد کنیم.

وی در رابطه با اقدامات نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشان دادن لاشه موشک شلیک شده یمن به عربستان نیز گفت: هرچند که این موشک مربوط به کشور ما نیست اما همین که استکبار از موشک‌های بالستیک ما تا این اندازه ترس دارد نشان از پیروزی بزرگ ما است.

حسینی‌مجد عنوان کرد: از سخنرانان ایام دهه فجر انتظار می‌رود با برشمردن پیام‌های نظام مقدس اسلامی، قشر جوان را با این مساله مقدس آشنا کنند.

انتهای پیام/خ

دستاورد های انقلاب در دهه فجر باید به جوانان گفته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.