شرکت سامسونگ به تازگی نسخه دوم آپدیت امنیتی گوشی گلکسی نوت 8 را ارائه داده است.

آپدیت جدید گوشی Galaxy Note8 سطح امنیتی آن را ارتقاء می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اینکه شرکت سامسونگ گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 8 را در تاریخ 23 آگوست 2017 ( 1 شهریورماه ) عرضه کرد، با استقبال کم نظیری از سوی کاربران مواجه شد و این گوشی توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.

به دلیل استقبال زیاد کاربران برای خرید این گوشی، سامسونگ نیز سعی می‌کند تا با انتشار آپدیت های جدید مشتریان خود را راضی نگه دارد. در همین رابطه چندی پیش و در ماه ژانویه، گوشی نوت 8 اولین پچ امنیتی خود را دریافت کرد که باعث افزایش ضریب امنیتی این گوشی در بخش فردی و اینترنتی می‌شد.

حال و پس از گذشت یک ماه، شرکت سامسونگ مجددا به دنبال انتشار آپدیت جدیدی با کد N950FXXU3BRA8 است. گفته می‌شود که این آپدیت نیز در جهت افزایش ضریب امنیتی گوشی منتشر خواهد شد و نصب آن به کاربران گوشی نوت 8 توصیه می‌شود.

همچنین عده ای احتمال می‌دهند که آپدیت مذکور مربوط به رفع خلا امنیتی Meltdown and Spectre باشد که گریبان‌گیر اکثر گوشی های هوشمند شده است. به هر حال این آپدیت فعلا در اروپا فعال است، و به زودی در دسترس سایر کاربران نیز قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

آپدیت جدید گوشی Galaxy Note8 سطح امنیتی آن را ارتقاء می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار