امام جمعه نهاوند با تأکید بر اطاعت از ولایت فقیه گفت: به برکت اطاعت از ولایت فقیه ما انقلاب را به پیروزی رسانیدم و 40 سال است که با این اعتقاد در مقابل تمام دشمنی‌ها ایستاده‌ایم.

تاکنون با اطاعت از ولایت فقیه در مقابل تمام دشمنی‌ها ایستاده‌ایم  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی،امام جمعه نهاوند در دیدار فرماندار، فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه نهاوند و اعضای شورای اداری نهاوند به مناسبت دهه فجر ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: حضرت زهرای مرضیه(س) وسیله بقاء نسل پیغمبر(ص) بوده است.

وی افزود: بنی امیه بسیار از اولاد پیغمبر(ص) را کشتند و کمر به نابودی همه آنها بستند؛ در کربلا آنها را قتل‌عام کردند تا دیگر اثری از آنها باقی نماند، اما امروز اولاد پیغمبر(ص) عالم را در بر گرفته است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) اولادی تربیت کرد که اسلام و مسلمین تا قیامت مدیون آنها هستند، گفت: در زمان غیبت امام زمان(عج) تا امروز علما و مراجع و بزرگانی که اسلام را نجات داده‌اند نوعاً از سادات و اولاد پیغمبر هستند از سید حسن اصفهانی گرفته تا به امام(ره) و مقام معظم رهبری همه از سادات هستند؛ آیا این معجزه نیست ؟ قرآن می گوید ما از نسل فاطمه(س) دینت را حفظ می‌کنیم.

وی عنوان کرد: باید اطاعت از ولایت فقیه را اطاعت از امام زمان(عج) بدانیم و بالاتر از این را امام خمینی(ره) فرمود که ولایت فقیه همان ولایت پیغمبر(ص) است و به برکت همین اعتقاد ما انقلاب را به پیروزی رسانیدم و 40 سال است که با این اعتقاد در مقابل تمام دشمنی‌ها ایستاده‌ایم.

مغیثی با بیان اینکه 12 بهمن یادآور ورود امام به کشور است، افزود: برای ورود امام(ره) خیلی ممانعت کردند و کشورهای غربی نیز برای نیامدن ایشان دست به دست هم داده بودند.

وی بیان کرد: خواست خدا این بود که مردم دست به دست هم دادند و دشمن نیز ترسید و نتوانست کاری را انجام بدهد و امام(ره) در 12 بهمن ماه به مملکت وارد شود، بعد از ورود امام دشمنی ها و توطئه های آمریکا و عوامل داخلی آغاز شد.

*امروز آمریکا از اینکه از منطقه بیرونش کرده‌ایم ناراحت است

امام جمعه نهاوند ادامه داد: انقلاب از بدو تولد تا امروز بسیار پیشرفت کرده حتی با این همه ضربه و لطمه که از سوی دشمنانش خورده است مانند انقلاب زمان حضرت محمد(ص) که خداوند نصرت پیروزی به پیغمبر(ص) را داده بود، در 10 سالی که پیغمبر(ص) در مدینه بود 10 جنگ بر پیغمبر(ص) و اصحابش تحمیل شد و ایشان هم از دشمنانش لطمه خورده است اما عاقبت این بود که به وعده خداوند و قرآن در مجموع پیروز شد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در فتنه‌های مختلف ضربه‌ها و لطمه‌هایی خورده است اما در کلیات انقلاب پیروز و رو به پیشرفت است و امروز به جایی رسیده که دیگر هیچ‌کس ادعای نابودی انقلاب را ندارد چراکه امیدی ندارند اما مقابله با انقلاب در دستور کار آنها است و این نتیجه همین مقاومت مردم و وعده الهی‌ای است.

مغیثی ابراز داشت: ما در بین مسئولین افراد دلسوز، بصیر و ولایت‌مدار بسیار داریم و همچنین افرادی هم داریم که به فکر خود و منافع خود هستند که اصلاً دلسوزی دیده نمی‌شود و کسانی هم داریم که عامل نفوذی هستند و مردم را اذیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرماید مراقب نفوذی‌ها باشید؛ ادامه داد: این فقط برای دیروز نیست این برای امروز هم هست، امروز نیز عوامل نفوذی در رده‌های بالا و پایین قرار دارند و ما باید مراقب باشیم.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: دیروز آمریکا ناراحت بود که از ایران بیرونش کرده‌ایم و امروز از این ناراحت است که از منطقه بیرونش کرده‌ایم، آمریکا و دشمنان هرچه داشتند به میدان آورده‌اند و مقابل انقلاب قرار داده‌اند، اگر ما با همین وضعیت پیش برویم و پشتیبان ولایت و انقلاب باشیم و به وظایف خود خوب عمل کنیم و در مقابل مشکلات و کارشکنی‌ها صبر و شکیبایی کنیم وعده خداوند نصرت و پیروزی است.

وی با بیان اینکه انتظار ما این است که این انقلاب با همه این سختی‌ها به ظهور حضرت مهدی (عج) متصل شود، گفت: اگر می‌خواهیم این وعده به تاخیر نیفتد باید با بصیرت و پشتیبان این انقلاب باشیم که این انقلاب زمینه ساز ظهور شود.

انتهای پیام/خ

اطاعت از ولایت فقیه استمرار راه انبیاء

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار