رئیس خانه احزاب ایران گفت: هم‌فکری و ارتباط مداوم احزاب کشورهای مختلف می‌تواند دولت‌ها و حاکمیت‌ها را در رسیدن به جهانی عاری از خشونت کمک کند.

باید به سمت خلع سلاح جهانی حرکت کنیم/ هم‌فکری احزاب، دولت‌ها را در رسیدن به جهانی عاری از خشونت کمک می‌کندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی که صبح امروز آغاز شد، اظهار کرد: هم‌فکری و ارتباط مداوم احزاب کشورهای مختلف می‌تواند دولت‌ها و حاکمیت‌ها را در رسیدن به جهانی عاری از خشونت کمک کند.

وی ادامه داد: اجلاسی مشابه این نشست گامی مهم در انتقال تجربه میان احزاب آسیایی است و بدون شک در دنیای پر از حوادث ناخوشایند امروز که خشونت و تروریسم در آن نقش اساسی دارد نشست‌هایی که در جهت همزیستی مسالمت آمیز و ساخت جهانی عاری از خشونت برگزار می شوند، دارای اهمیت زیادی است.

رئیس خانه احزاب ایران تصریح کرد: ما معتقدیم که در سایه دوستی می‌توانیم به وفاق دست یابیم و خشونت را بین ببریم.

وی ادامه داد: دستور کار اجلاس تهران نشان دهنده دغدغه‌های همه ما در ایجاد وضعیت مساعد برای توسعه شهری، کاهش ‌های مذهبی و توسعه همکاری سیاسی و اقتصادی است.

کمالی در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این اهداف مهم جز همکاری احزاب و دولت‌های آنان امکان پذیر نیست و ما باید به سمت خلع سلاح جهانی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار