نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتطار است که مدیران این مشکلات و دغدغه‌ها در زمینه اشتغال و تولید در کوتاه‌ترین زمان حل و فصل کنند تا امیدواری مردم افزایش یابد.

مدیران مشکلات در زمینه اشتغال و تولید در کوتاه‌ترین زمان حل کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری ظهر امروز در نشست با مسئولان و فعالان اقتصادی شهرستان گناوه با قدردانی از تلاش‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در حل مشکلات جامعه و تحقق انتظارات و مطالبات مردم اظهار داشت: باید مسئولان در حل مشکلات و گره گشایی معضلات گام‌های قوی‌تری بردارند.

وی، با بیان اینکه لایحه بودجه سال آینده کشور امروز در مجلس مطرح است افزود: به سبب اهمیت این نشست و بررسی مشکلات مردم گناوه در این نشست حضور یافتم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تکمیل این‌گونه نشست‌ها با مسئولان وزارتخانه‌ها تصریح کرد: مشکلاتی که در مرکز کشور نیاز به پیگیری دارد باید دنبال شود تا راهکارهای لازم در تسهیل فرایند تولید و اشتغال فراهم شود.

خدری،حل مشکلات مالیاتی را یکی از مطالبات مهم تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در گناوه دانست و تاکید کرد: در این زمینه سید کامل تقوی‌نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور برای حضور در استان بوشهر و بررسی مشکلات تولید کنندگان اعلام آمادگی کردند.

وی، با تاکید بر حضور  مسئولان معاونت‌های وزارتخانه‌ها در مرکز استان بوشهر برای بررسی و  حل مشکلات تولیدکنندگان تصریح کرد: برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مانع تولید هستند چراکه با بررسی‌های انجام شده یکی از موانع تولید و اشتغال برخی مدیران هستند که کارشکنی می‌کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحانی با شعارهایی وارد عرصه انتخابات شدند که مردم را امیدوار کرد گفت: الان پمپاژ یاس و ناامیدی در بین مردم  ایجاد شده و مردم احساس ناامیدی می‌کنند که این مهم نارضایتی مردم در پی دارد و سبب یکسری تجمعاتی شد و نارضایتی‌ها هنوز وجود دارد.

خدری با بیان اینکه نتیجه این‌گونه نشست‌ها باید به اطلاع مردم رسانده شود گفت: می‌طلبد  با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در بین مردم ،  مردم را به آینده نظام که با ثمره خون هزاران شهید محقق شده امیدوارتر کنیم.

وی، با تاکید بر تسهیل کردن شرایط و بسترهای لازم  برای سرمایه گذاری بیان کرد: اگر امکان صدور مجوز و رفع مشکلات وجود دارد چرا باید با رفت‌وآمدهای متعدد بالاخره مشکل حل شود، چراکه مشکلی که سه ماه بعد حل می‌شود قبلا برطرف نمی‌شود؟ که این مهم ضمن ناامیدی سرمایه گذار سبب رها کردن  این فضای کسب و کار می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتطار است که مدیران این مشکلات و دغدغه‌ها در زمینه اشتغال و تولید در کوتاه‌‌ترین زمان حل و فصل کنند تا امیدواری مردم افزایش یابد.

خدری به لایحه بودجه و نقش آن در عرصه تولید اشتغال اشاره کرد و  گفت:  نظر همه کارشناسان کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه سال آینده به گونه‌ای نیست که بتواند مشکلات سد راه تولید و اشتغال را حل کند.

وی بیان کرد: مشکلات بسیار گسترده است که لازم است مدیران در گره گشایی این معضلات با اختیاراتی که دارند بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/م

لایحه بودجه مشکلات اشتغال و تولید حل نمی‌کند

برچسب ها: اشتغال ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.