معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت دهه فجر یکی از بزرگترین هتل آپارتمان‌های استان در شهرستان زاهدان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آریا نارویی  معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر یکی از بزرگترین هتل آپارتمان‌های استان در شهرستان زاهدان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد :با توجه به مرکزیت شهرستان زاهدان و تردد‌های صورت گرفته در این شهرستان به واسطه خدمات بازرگانی، درمانی و تفریحی و ... نیاز به تاسیسات اقامتی از درجه‌ها و انواع مختلف کاملا مشهود است.

نارویی افزود: یکی از تاسیسات مورد نیاز در استان، هتل آپارتمان بوده که در شهرستان زاهدان خیلی مورد توجه قرار نگرفته لذا با توجه به نیاز منطقه و مذاکرات صورت گرفته با یکی از سرمایه گذاران و ترغیب ایشان به سرمایه گذاری در این زمینه اقدام کردیم.

این مسئول ادامه داد: به دلیل ظرفیت‌هایی همچون گردشگری سلامت، به واسطه وجود مراکز درمانی فوق تخصصی در حال ساخت و ساخته شده میتوان شاهد حضور گردشگران و مسافرین از دیگر نقاط استان، استان‌های همجوار و نیز مسافرین ورودی از کشور‌های همسایه مانند پاکستان و افغانستان که این استان را به عنوان مقصد درمان انتخاب می‌کنند، بود.

وی گفت: بدین منظور یکی از ساختمان‌های بلااستفاده شهرستان زاهدان به دلیل موقعیت مناسب توسط بخش خصوصی مورد تجهیز و تکمیل قرار گرفت و هم اکنون با ۱۶ واحد آپارتمان تک خوابه و ۲ خوابه میتواند نقش موثری در ایجاد زیرساخت‌های اولیه این طرح بزرگ ایفا کند.

نارویی بیان کرد: این مجموعه در فاز دوم قابلیت افزایش تا ۳۲ واحد آپارتمان را دارد که در صورت لزوم می‌تواند به تاسیسات اقامتی استان اضافه گردد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطرنشان کرد: مراحل ساخت و بهره برداری این مجموعه به پایان رسیده و در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع

 بزرگترین هتل آپارتمان‌های سیستان و بلوچستان در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار