به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی رژه موتوری و خودرویی در یاسوج و نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ درنخستین روز از دهه پر فروغ فجر وگرامی داشت سالروز هم زمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره) صدها موتور و خودرو نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و نهادها با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نصب تصاویر مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) مسیر پنج کیلومتری فرودگاه یاسوج به سمت گلزار شهدای این شهر را رژه رفتند.

همچنین در سالروز بازگشت امام خمینی (ره) گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج با حضور مردم، مسئولان ، کارکنان ادارات و نهادها، خانواده معظم شهدا وایثارگران عطر افشانی شد.

زارعی نماینده ی مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این آیین وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: شکوه روزافزون نظام، حفظ روحیه ی وحدت و همدلی مردم در طول 39سال گذشته است.

غلام محمد زارعی افزود: آنچه ایران را در برابر توطئه های همیشگی دشمنان در طول این سالها حفظ کرده عشق و ارادت ملت به آرمانهای انقلاب اسلامی بود.

زارعی احترام به حقوق انسانها، تکریم ملتها به ویژه ملتهای مظلوم و تلاش برای اقتدار بیشترگرامی داشت سالروز ورود تاریخی امام (ره) ایران اسلامی را سیاست نظام داست و ادامه داد: البته ملت ایران در مقابل دسیسه ها و زورگویی ها مقاوم و شکست ناپذیر بوده است.

وی به اهتمام نظام برای رونق اقتصادی مردم با هدایت مستقیم رهبری اشاره و ابراز امیدواری کرد با تحول چشمگیر در فرایند سیاستهای اقتصادی با نگاه ویژه به مطالبات جامعه در آینده ی نزدیک شاهد رونق بیشتر اقتصادی خانواده ها خواهیم بود.

وی در این آیین به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن اشاره و از عموم مردم برای نمایش اتحاد و همدلی در این روز دعوت کرد.

انتهای پیام/د

گرامی داشت سالروز ورود تاریخی امام (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.