فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر درشهرستان بهار خبر داد.

 برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه طی دهه فجر در بهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سیدجواد حسینی،فرمانده سپاه ناحیه بهار  ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر اظهار داشت: به مناسب این ایام بیش از 100 عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر بیان دستاوردهای انقلاب در ایام الله دهه فجر افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، امروز به لطف خداوند برکات زیادی نصیب این ملت امام زمانی در حوزه دین و سیاست شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: استقلال سیاسی و رهایی از وابستگی به غرب، سرنگون كردن رژیم پهلوی، نابود شدن ساواك و ایجاد حكومت اسلامی و ایجاد حکومتی مبتنی بر دین از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: امنیت و عزتی که امروز نصیب ملت بزرگ ایران شده حاصل خون شهداء و هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور هوشمندانه مردم در تمام صحنه‌های انقلاب است.

حسسینی در ادامه به شاخص‌ترین برنامه در ایام دهه فجر انقلاب اشاره کرد و گفت : دیدار با امام جمعه، غبار روبی مزار شهداء، دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری جشن انقلاب، نشست گفتمان انقلاب در پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از هنرمندان بسیجی از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/خ

دهه فجر برنامه های  متنوعی در بهار برگزار می گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.