مراسم افتتاحیه هشتمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،مراسم افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل آسیا قهرمانی آسیا عصر امروز با حضور مسئولان ورزشی ایران و آسیا در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد.

در ابتدا مجید کیهان رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان ضمن خوشامدگویی به تمامی تیم های شرکت کننده به سخنرانی پرداخت و به خاطر اهدای میزبانی این دوره از رقابت ها از سوی مسئولان کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به کشورمان تشکر کرد.

برخلاف پیش بینی هیچ یک از مسئولان  وزارت ورزش کشورمان در این مراسم حضور نداشتند و تنها شروین اسبقیان به عنوان مدیر کل امور مشترکین دفتر وزارت ورزش و جوانان در این مراسم حضور داشت. صالحی امیری هم سی دقیقه پس از شروع مراسم وارد سالن شد.

سپهرزاد پرچمدار ایران/رژه تیم ها از مقابل صالحی امیری

نمایندگان کشورمان به پرچمداری هادی سپهرزاد مربی تیم از مقابل جایگاه رژه رفتند.

احمد دهلان رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا ،موریس نیکولاس دبیر کنفدراسیون آسیا به همراه مجید کیهانی در جایگاه حضور داشتند و از نزدیک نظاره گر رژه تیم های شرکت کننده بودند.

در این مراسم، رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا در صحبت هایی از فدراسیون و مردم ایران برای سومین دوره میزبانی این رقابت ها تشکر و برای ورزشکاران آرزوی موفقیت کرد.

مسئولان برگزاری رقابت های داخل سالن دوومیدانی قهرمانی آسیا از اسکوردبردی که در روبروی سالن نصب شده بود فرهنگ و رسوم مردم ایران را برای تمام حاضرین به نمایش در آوردند.

سپهرزاد پرچمدار ایران/رژه تیم ها از مقابل صالحی امیری

برنامه 30دقیقه ای افتتاحیه مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا بسیار بانظم به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

افتتاحیه مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار