رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: کیک بوکسینگ کاران بانوان ملایر مقام سوم تیمی مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان استان را از آن خود کردند.

بانوان ملایری در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ استان همدان سوم شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بیان کرد: 16 مدال رنگارنگ طلا و نقره و کسب مقام سوم تیمی حاصل تلاش کیک بوکسینگ کاران بانوی ملایری بوده است.

 وی گفت: تیم کیک بوکسینگ بانوان شهرستان ملایر که با مربیبگری بهاره زندی، فاطمه امیری پری ونسترن ولیخانی و به  سرپرستی رضوان حاتمی در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان استان شرکت کرده بود توانست 12 مدال طلا و چهار مدال نقره این مسابقات را ازآن خود و به مقام سوم تیمی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر افزود: تعداد 17 نفر از کیک بوکسینگ کاران بانوی ملایری که زیر نظر مربیان شایسته خود تمرینات سخت و نفس‌گیری را انجام می‌دهند در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردند و افتخار دیگری را برای ورزش شهرستان به ارمغان آوردند.

 وی اظهار داشت: مدال آوران به ترتیب مبینا بهرامی، پگاه کریم زاده، الهام عباسی، رضوان حاتمی، مبینا اذر، پریسا امیری خواه، نازنین فیضی، نازنین غلامی، نفیسه پیریایی، فاطمه بهرامی، فلورا کریمی و صبا ترکاشوند مقام  اول و فاطمه افراسیابی، رضوان یاری، لیلا اسکندری و محدثه ابوالفضلی مقام دوم را کسب کردند.

 اکبری با بیان اینکه  نفرات برتر این مسابقات برای حضور در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان کشور انتخاب شده اند، گفت: این ورزشکاران باید خود را برای مسابقات کشوری زیر نظر مربیان خود آماده سازند تا شاهد قهرمانی این ورزشکاران شایسته و خوش آتیه در میادین کشوری و حتی فرا کشوری و بین المللی باشیم.

 انتهای پیام/د.ا

رتیه سوم بانوان ملایری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.