امام جمعه بهشهر بر ساماندهی مناسب ورودی و خروجی و خروج شهرداری از پارک ملت این شهر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام سید عربعلی جباری امام جمعه بهشهر در جمع مدیران ادارات و نهاد‌ها از برخی بی توجهی‌ها انتقاد کرد و گفت: امروز حفظ وحدت مهمترین وظیفه ما در جامعه اسلامی و پاسداری از ارزش‌های انقلاب مبدا است.

وی با تاکید بر توسعه شهری افزود: وضعیت کارخانجات و شرکت‌ها را دریابید مشکلات را به راحتی توجیه نکنید با تلاش و مدیریت جهادی برای عمران و ابادی شهر تلاش کنید.

امام جمعه بهشهر گفت: شهر‌های خلیل شهر و رستمکلا از شهر‌های نوپایی هستند که برای اجرای طرح‌ها در این شهر‌ها باید آینده نگری شود حتی شهر‌های بزرگی مانند اصفهان یک روزه اصفهان نشدند بلکه با حمایت، توجه، استفاده از ظرفیت‌ها و آینده نگری به مدیریت و توسعه شهری دست یافتند.

حجت الاسلام جباری با بیان اینکه ما دچار غفلت و غرور شده ایم، افزود: ابهت و اقتدار جامعه، روحیه انقلابی گری، امربه معروف و تبعیت از ولایت فقیه باید حفظ شود.

وی گفت: سه عامل مکتب، رهبر و مردم در انقلاب ما موثر هستند و ابهت و افتخار مکتب و رهبر به مردم است و ما باید این مردم را قدر بدانیم.
امام جمعه بهشهر افزود: از وضعیت توسعه و پیشرفت شهرستان راضی و قانع نیستم این شهر مذهبی از برخی مشکلات رنج می‌برد و مدیران شهرستان باید هماهنگ و همگام در جهت توسعه شهر گام بردارند.

حجت الاسلام جباری گفت:وضعیت نامناسب ورودی و خروجی شهر بار‌ها و خروج شهرداری از پارک ملت تذکر داده شد اگرچه به زبان گفتند چشم، ولی تا امروز محقق نشد.

وی افزود: مدیریت جمعی باید بهشهر را از این وضعیت نجات دهد تا مسیر توسعه تسهیل شود.

انتهای پیام/آ

خروج شهرداری از پارک ملت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.