فرماندار اشکذر در پیامی آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی شاه‌حسینی فرماندار اشکذر در پیامی آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 

 فرماندار اشکذر در پیامی ضمن ابراز تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به مردم شریف و متدین دیار دارالمؤمنین فرارسیدن چهلمین بهار آزادی را گرامی داشت.

محمدعلی شاه‌حسینی در این پیام آورده است:

انقلاب اسلامی همواره یادآور خاطراتی شیرین از تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم الهی و اراده‌ای سترگ از ملت بزرگ ایران بود که با رهبری آزادی‌خواهانه و عدالت‌طلبانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

دهه مبارک فجر و پيروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین افتخار ملت مسلمان ايران سبب گردید تا اسلام تولدي دوباره يابد و انديشه معنوي و پاك این نهضت باعث شد تا سایر مسلمانان نیز پرچم آزادی‌خواهی و عدالت را به اهتزاز درآورند.

اينك در طليعه چهلمین سال این انقلاب ضمن ابراز تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گراميداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ایران عزیز، فرارسیدن ايام مبارك دهه فجر را به همه فجر آفرينان به‌ویژه مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و ايثارگران و تمامی خدمتگزاران صديق نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم هميشه درصحنه و شهیدپرور شهرستان اشکذر تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه رهبری‌های مقـــام عظمای ولایــت از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ ی

پیام تبریک فرماندار اشکذر  به مناسبت آغاز دهه فجر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.