رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در محدوده شهرک گلریز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ سرگرد محمدرضا ملکوتی رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران تجسس این کلانتری پیرامون فعالیت‌های مجرمانه یک توزیع کننده مواد مخدر در یک کارگاه در شهرک گلریز، تیمی از ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر، در کارگاه صنعتی خود ضمن تهیه و نگهداری انواع مواد مخدر، اقدام به توزیع و خرده فروشی می‌کند که این اقدام به تجمع معتادان و نارضایتی کسبه محل منجر شده است.

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی عنوان داشت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر و تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل و به محل اعزام شدند.

سرهنگ ملکوتی تصریح کرد: طی یک اقدام ضربتی، این متهم در حالی که سعی داشت از داخل در کارگاه را قفل کرده و از در پشتی فرار کند، بازداشت شده و در بازرسی از کارگاه وی نیز ۱۴۸ گرم تریاک در بسته بندی‌های مختلف کشف شد.

به این ترتیب، متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود منبی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.