استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه زمانبندی ارائه شده از سوی بنیاد مسکن، باید هفته‌ای ۶۰۰ اسکلت برای واحدهای مسکن روستایی برپا شود و انجام این تعهد را به دقت دنبال می‌کنم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه  عصر امروز چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه، گفت: طبق برنامه زمانبندی ارائه شده از طرف بنیاد مسکن، باید هفته ای ششصد اسکلت برای واحدهای مسکن روستایی برپا شود. انجام این تعهد را به دقت دنبال میکنم.

استاندار کرمانشاه گفت: تاکنون ۳۵۴۱ پی کنی واحدهای روستایی انجام شده است. از این پس هر هفته باید ۱۵۰۰ مورد به این آمار اضافه شود در مناطق زلزله زده به تایید فرمانداری ها، برای مستاجرین روستایی مبلغ سی میلیون و برای مستاجرین شهری چهل میلیون وام پرداخت می‌کنیم.

وی بیان کرد: به مستاجرین مناطق زلزله زده درصورت تمایل، از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: ششصدهزار میلیارد تومان تسهیلات برای کمک به واحدهای صنعتی، خدماتی، کشاورزی و گردشگری خسارت دیده در مناطق زلزله‌زده درنظر گرفته شده است که پیگیر ابلاغ آن هستیم.

بازوند گفت: کمیته ای متشکل از نماینده بازرسی استان، فرمانداران شهرستانهای زلزله زده، مدیر کل مدیریت بحران، مدیران عامل بانکها و مدیر کل بازرسی استانداری، طی یک بررسی جامع عملکرد بیمه ها را در پرداخت خسارت ارزیابی کنند و اگر حقی از مردم ضایع شده باشد، حتما و رسما از بیمه ها شکایت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/ز


تعهدات بنیاد مسکن به دقت دنبال می کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.