مدیرکل کمیته امداد فارس از اجرای بیش از ۷ هزار طرح اشتغال مددجویان با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: امسال در استان فارس بیش از ۷ هزار طرح در قالب طرح‌های اشتغال‌زا اجرا شده که به مناسبت دهه فجر نیز یکی از مهم‌ترین واحد‌های تولیدی پنل خورشیدی در شیراز توسط کمیته امداد راه‌اندازی و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این طرح‌های اشتغال زا با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۴۰۰ میلیاردریال در بخش‌های صنعت، خدمات، صنایع‌دستی، کشاورزی، دام‌داری، گردشگری و بوم‌گردی اجرا شده است.

بذرافشان با بیان اینکه امروزه از سوی مددجویان استان فارس طرح‌های مهمی در سطح کشور در حال اجراست، ادامه داد: طرح تولید و تکثیر «بز سانن» با بیش از ۲۰۰ راس، تولید لامپ‌های LED، فیلتر کولر نیز از جمله طرح‌های دیگر اشتغال‌زایی که در فارس در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد فارس توانسته با ارائه طرح‌های مهم کشوری رتبه نخست را در جذب اعتبارات کسب کند، اظهار داشت: امسال بالغ بر ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبارات در قالب تسهیلات به مددجویان ارائه شده است.

بذرافشان بهره‌برداری از ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان فارس را از جمله برنامه‌های مهم ویژه دهه فجر اعلام کرد و گفت: در حوزه مسکن نیز بیش از ۲ هزار و ۴۶۰ نوع خدمت اعم از ساخت، احداث، تعمیر و تکمیل از محل کمک‌های مردمی به مددجویان ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه در بحث صدقات نیز امسال ۱۵۲ میلیارد ریال صدقه در استان فارس جمع‌آوری شده که رتبه اول کشور در جذب مشارکت به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: ریالی از صدقات بابت دستمزد پرداخت نمی‌شود و تمامی مبلغ‌های جمع‌آوری شده برای حمایت از مددجویان کمیته امداد استان هزینه می‌شود.
انتهای پیام/ر

راه اندازی واحد‌های تولیدی پنل خورشیدی در شیراز

برچسب ها: کمیته امداد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار