هافبک تیم ملی فوتبال عربستان، صحبت‌های خنده داری را درباره حضور در لالیگای اسپانیا بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فهد الموالد، ستاره 23 ساله سعودی ها و باشگاه لوانته اسپانیا که از طریق فدراسیون فوتبال عربستان به لالیگا اسپانیا رفت، درباره حضور در این تیم بیان کرد: شرایط خوبی دارم و درحال آماده سازی هستم تا بتوانم به ترکیب تیم اضافه شوم. پس از حضور در لوانته، بازیکنان، کادرفنی و هواداران به من کمک زیادی کردند تا بتوانم به شرایط اسپانیا عادت و امیدوارم روزهای خوبی را سپری کنم.

او افزود: هر روز با خانواده ام صحبت می کنم و امیدوارم مانند حضور در الاتحاد موفقیت های زیادی کسب کنم. هدفم در اسپانیا، حضور در رئال مادرید است و دوست دارم به این تیم بروم.

الموالد در مورد وضعیت خودش گفت: هدفم این است تا به بازی با بارسلونا برسم و بتوانم در تیم مثمرثمر باشم.  وضعیت خوب است و از مدیران فوتبال عربستان تشکر می کنم که موفق شدند با عقد قرارداد برخی بازیکنان را به اسپانیا بفرستند و به طور حتم تاثیر آن در جام جهانی 2018 روسیه مشخص می شود.

هافبک تیم ملی عربستان درحالی این ادعا را مطرح کرد که در حضور 7 ساله اش در الاتحاد، تنها 117 بازی کرد و موفق به زدن 35 گل شد و حالا امیدوار است به رئال مادرید برود و ما هم امیدواریم این اتفاق برایش رخ دهد!

انتهای پیام/

ادعای بازیکن سعودی درباره رفتن به رئال مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر السعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خدا به این آل سعودی ها عقل بده
Belgium
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
قهرمان همیشگی پرسپولیس
آخرین اخبار