به احتمال زیاد ماریو بالوتلی مهاجم "نیس" فرانسه به زادگاهش باز خواهد گشت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماریو بالوتلی ملقب به پسر بد فوتبال ممکن است به لیگ ایتالیا باز گردد.

قرارداد مهاجم 27 سال تا پایان فصل با تیم فرانسوی نیس به پایان خواهد رسید. مینو رایولا مدیر برنامه های بازیکن از احتمال جدایی بازیکن خبر داد.

وی در این باره گفت:هدف اصلی ماریو بازی در یک تیم خوب است که او را باور داشته باشند.هیچ وقت نگفته که به ایتالیا باز نمی گردد.بلکه احتمال بازگشت او بسیار زیاد است.

ماریو در این فصل پس از شرکت در 25 دیدار، 19 گل و یک پاس گل را به ثمر رساند.

رسانه های انگلیسی بر این باورند که بالوتلی فصل آینده در یوونتوس بازی خواهد کرد و قرارداد 5 ساله ای را با این امضا خواهد کرد.

نشریه سان چندین بار در اخبار خود نوشت که رایولا به یوونتوس پیشنهاد خرید بالوتلی را داده است اما هر بار به دلیل مشکلات انضباطی و تاکتیک بازیکن ،این پیشنهاد رد شد.

اما پیش بینی می شود ،یوونتوس با اهداف دیگری در بازار نقل و انتقالات فصل آینده حاضر خواهد شد و از آنجایی که این باشگاه اغلب به بازیکنان تاریخ گذشته فرصت بازی می دهد،بعید نیست که بالوتلی در فصل آینده در ترکیب این تیم دیده شود.

وی در سال 2015-2016 بازیکن قرضی میلان و در سال 2013-2014 بازیکن اصلی میلان و در سال 2006 تا 2010 بازیکن اینتر میلان بود.

انتهای پیام/

بازگشت بالوتلی به ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار