برگزاری مراسم تجليل از ناصر عرب زاده پيشکسوت ورزش قم به همت انجمن پيشکسوتان قم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان به انجام رسيد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛براساس هماهنگی های صورت گرفته ازسوی کادر اجرای انجمن پيشکسوتان استان مراسم تجليل از ناصرعرب زاده پيشکسوت دوچرخه سواری و قهرمان سال های دور و نزديک استان قم در مسابقات کشوری و بين المللی مختلف با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

اين مراسم يادبود با حضور حسن عابدی مديرکل ورزش و جوانان, سيد جواد حسينی نژاد مدير عامل انجمن پيشکسوتان ورزش, محمد حسين جمال رئيس سابق اداره تربيت بدنی, کاظم حججی رئيس هيئت دوچرخه سواری استان قم و جمع کثيری از پيشکسوتان ارزنده ورزش استان قم در منزل ناصرعرب زاده به انجام رسيد.

در اين مراسم محمد حسين جمال رئيس هئيت مديره انجمن پيشکسوتان ورزش استان قم به ايراد سخن پرداخت و از زحمات ناصر عرب زاده در طول ساليان گذشته در کسب موفقيت های چشم گير در مسابقات کشوری و بين المللی تقدير و تشکر کرد.

حسن عابدی مدير کل ورزش و جوانان استان قم ديگر سخنران اين مراسم تجليل بود که ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات دراين ماه پر خيرو برکت تقدير و تشکر ويژه ای داشت از ناصر عرب زاده پيشکسوت شاخص ورزش استان قم و آرزوی سلامتی و بهروزی برای ايشان از درگاه خداوند منان مسئلت نمود.

وي در خصوص ضرورت برگزاری مراسم های ديدار با پيشکسوتان ورزشی اظهار داشت: موفقيت در ورزش قهرمانی تنها هدف ما در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان نيست بلکه توجه به اخلاق و فرهنگ سازی براساس آموزهای دينی و اسلامی در کنار سايرآموزش های ورزشی جامعه ورزشی کنونی ما, بيشتر از پيش مورد نظر می باشد.

مدير کل ورزش و جوانان در ادامه از انجمن پيشکسوتان استان قم خواستار تداوم برگزاری چنين مراسمی در خصوص تشکر و قدردانی از زحمتکشان پيشين جامعه ورزشی استان قم شد و آمادگی همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم را در اين زمينه اعلام نمود.

انتهای پیام/ح

برگزاری مراسم تجليل از ناصر عرب زاده پيشکسوت ورزش قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار