سه سارق حرفه‌ای با ۱۵ فقره سرقت در بابل دستگیر شدند.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت واحد‌های تجاری قصابی و فروشکاه‌های برنج در  شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند سارقان را که به تشکیل باندی سه نفره اقدام به این سرقت‌ ها می‌کردند شناسایی کنند.

سرهنگ جعفری گفت: با هماهنگی‌های قضائی، ماموران در یک عملیات ضربتی سرکرده این باند و دو نفر از همدستان وی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: این متهمان که در بازدید از منزل سرکرده آنان یک دستگاه خودروی زانتیای سرقتی نیز کشف شد در تحقیقات و بازجویی‌ های پلیسی تاکنون به ۱۵ فقره سرقت در  شهرستان بابل اقرار کردند.

وی از شهروندان خواست: با نصب دزدگیر و اقدامات پیشگیرانه فرصت ارتکاب جرم را برای سارقان مهیا نکنند و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات هرگونه موارد امنیتی از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری دهند.

انتهای پیام/ م

دستگیری سه سارق حرفه‌ای در بابل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.