مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان با اعلام برنامه های این اداره کل در دهه فجر گفت: ایام مبارک دهه فجر فرصتی برای ارائه دستاوردهای انقلاب است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام مصطفی نوروزی در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان های پایه گذار انقلاب و اهداف مقدس شهدای این مرز و بوم است و همه مردم و مسئولین باید در این ایام بار دیگر همت والای مردم شریف ایران را در حفظ استقلال و اقتدار ایرانی و اسلامی به دنیا نشان دهند.

وی با اشاره به برنامه‌‌های ادارات اوقاف و امور خیریه در سطح استان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا، بقاع متبرکه و آذین بندی مساجد و اماکن متبرکه در چند روز گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

نوروزی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاورد در ادارات اوقاف و بقاع متبرکه شاخص از سایر برنامه‌های اوقاف در دهه فجر است و این نمایشگاه شامل ۹ اینفوگرافیک در حوزه دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی می باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه بیان کرد: برپایی محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه و مساجد شاخص و همچنین برپایی محافل کاروان نور ویژه برگزاری محفل انس با قرآن و دف مولودی خوانی در مساجد مناطق محروم از سایر برنامه های فرهنگی اوقاف در ایام دهه فجر می باشد.

انتهای پیام/م

برنامه‌های اوقاف کردستان در دهه فجر

 

برچسب ها: دهه فجر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.