در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

صدراعظم نوری: درختان پوسیده شکستند، نه درختان سالم!/ سالاری: چهار تا درخت که مصاحبه ندارد

عضو شورای شهر تهران‌ گفت: برخی از درختان شهر که پوسیده بودند، نتوانستند سنگینی برف را تحمل کنند و در نهایت شکستند.

صدراعظم نوری: درختان پوسیده شکستند، نه درختان سالم!/ سالاری: چهار تا درخت که مصاحبه نداردزهرا صدراعظم‌ نوری عضو شورای شهر تهران‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به شکستگی‌ شاخه‌های برخی از درختان در پی بارش برف چند روز اخیر در پایتخت، اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول در خصوص جلوگیری از شکسته‌ شدن درختان باید بهتر عمل می‌کردند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه حجم برف زیاد بود، گفت: برخی از درختان هرس‌ شده بودند، اما این درختان به دلیل پوسیدگی نتوانستند سنگینی برف را تحمل کنند و شکستند.

صدراعظم‌ نوری تصریح کرد: سرعت عمل نیروهای شهرداری در جمع‌آوری شاخه‌های شکسته‌ درختان باید بهتر و بیشتر می‌شد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری تهران برای برف‌روبی اقدامات خوبی انجام داد، تصریح کرد: اگرچه بارش برف 2 روز ادامه داشت، اما از همان زمان ابتدای بارش برف تا پایان آن، ما هیچ خیابان اصلی‌ای را ندیدیم که بسته باشد و تمام خیابان‌های اصلی پاکسازی‌ شده بودند و تردد در آن‌ها به خوبی انجام می‌شد و هیچ ترافیکی در آن‌ها نمی‌دیدیم.

وی با بیان اینکه حجم برف در معابر فرعی زیاد بود، گفت: هیچ کسی برای برف‌روبی بیکار نبود و همه در حال تلاش بودند و اگر مثل گذشته مردم هم همکاری می‌کردند وضعیت بهتر می‌شد، زیرا همه می‌توانند کوچه و محل تردد خود را تا جایی که برایشان‌ مقدور است پاکسازی‌ و کمک کنند‌.

صدراعظم‌ نوری‌ در پاسخ به سئوالی‌ مبنی بر اینکه علت خلوتی خیابان‌ها عدم توانایی خودروها برای انتقال‌ خود از معابر فرعی به اصلی بود، گفت: علت حجم پایین‌ ترافیک در روزهای برفی عدم حضور خودروها نبود، بلکه پاکسازی‌ مناسب خیابان‌ها بود، زیرا این مسئله موجب سهولت تردد خودروها شد و علت دیگر هم اقدام مناسب استانداری بود که ساعت شروع به کار را 10 صبح اعلام کرد و دیدیم که پیک‌ ترافیک در ساعات اولیه‌ صبح کاسته شد.

محمد سالاری عضو دیگر شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه برنامه ای برای جایگزینی درختانی که در پی بارش برف شکستند، وجود دارد، گفت: شکسته شدن چهار تا درخت که مصاحبه ندارد.

انتهای پیام/

شکستگی درختان پوسیده تهران بر اثر بارش برف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار