دمای هوای کلانشهر اصفهان یکشنبه شب گذشته به منهای 7 درجه سانتی گراد رسید و این میزان سرما از ابتدای سالجاری تاکنون بی سابقه بود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت : کاهش دما در استان اصفهان همچنان ادامه خواهد داشت و دمای این کلانشهر دوشنبه شب به منهای 9 درجه سانتی گراد برسد.

فاطمه زهرا سیدان  درباره سایر مناطق استان نیز گفت: بوئین میاندشت، خوانسار و میمه دیشب هوای منهای 13 درجه سانتی گراد را تجربه کردند و این میزان امشب(دوشنبه) به 18 درجه سانتی گراد زیر صفر هم خواهد رسید.

این کارشناس میانگین بارش های اصفهان در 24 ساعته گذشته را 3.4 میلی متر اعلام کرد و ادامه داد: زرین شهر با 12.7 میلی متر و سمیرم با کمتر از یک دهم میلی متر بیشترین و کمترین بارش ها را به خود اختصاص دادند.
سیدان برای روز دوشنبه هوای مه آلود و بارش پراکنده بتدریج کاهش پدیده را برای استان اصفهان پیش بینی کرد.

وی درباره هوای روز سه شنبه نیز گفت: دوباره با فعالیت موج ناپایدار شرایط افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید در بیشتر مناطق و بارش بویژه در غرب و شمال استان پیش بینی می شود، همچنین از فردا تا اواخر هفته جاری شاهد کاهش محسوس دما در استان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار