رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر 16 پروژه و طرح تولیدی، معدنی و صنعتی با سرمایه گذاری 249 میلیارد ریال در سطح استان اردبیل آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحامد عاملی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در حال حاضر 16 پروژه و طرح تولیدی، معدنی و صنعتی در سطح استان اردبیل آماده بهره‌برداری بوده که همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر امسال شاهد افتتاح این تعداد از پروژه و آغاز فعالیت آنها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها به همت بخش خصوصی اجرا شده است، تصریح کرد: برای اجرا و راه‌اندازی این تعداد پروژه و طرح صنعتی در سطح استان بیش از 249 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و تلاش بر این بوده تا با تسهیل در اجرای این پروژه‌ها زمینه برای بهره‌برداری سریع‌تر از آنها فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بهره‌برداری از این پروژه‌ها را زمینه‌ساز ایجاد اشتغال برای 220 نفر در سطح استان دانست و گفت: برخی از این واحدها در مرکز استان و تعدادی در شهرستان‌های تابعه است که براساس برنامه‌ زمانبدی به صورت منظم در طول دهه فجر افتتاح خواهند شد. 

عاملی بیان کرد: محصولات تولیدی این طرح‌های تولیدی و صنعتی شامل واحدهای تولید کود شیمیایی، ظروف یکبار مصرف، لباس مردانه، شیرآلات بهداشتی، شن و ماسه، دوغ و شیر، کاغذ، آب معدنی، فرآوری سنگ، زغال، عرقیات گیاهی، قند کله، کفش، فوم، کیسه پروپلین و شیرینی کنجدی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل حمایت سرمایه‌گذاران را از مهمترین برنامه‌های دولت دانست و افزود: این سیاست در استان اردبیل نیز با جدیت دنبال می‌شود چرا که رونق تولید و اشتغال با حمایت از سرمایه‌گذاران و توسعه فعالیت فعالان اقتصادی بخش خصوصی میسر می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

اجرای پروژه ها به همت بخش خصوصی در اردبیل

 

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.