مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: با تلاش آتش نشانان، آتش سوزی کارگاه اتورنگ خودرو در کمربندی میانی بدون صدمات جانی مهار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛داوود طالب نژاد مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: شامگاه دیروز با اعلام این آتش سوزی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور شاهد وقوع آتش سوزی مهیبی در کارگاه شدند که به شدت در حال سوختن و سرایت به مغازه های مجاور بود.

طالب نژاد گفت: آتش نشانان بلافاصله با ایجاد هماهنگی های گروهی آتش سوزی را در لحظات اولیه مهار و از گسترش حریق پیشگیری کردند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو پرشیا در داخل کارگاه طعمه حریق شد و کارگاه نیز به طرز مهیبی در حال آتش‌سوزی بود که در نهایت منجر به فرو ریختن سقف بالکن کارگاه شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در چنین کارگاه هایی به دلیل وجود مایعات قابل اشتعال از جمله تینر، آتش سوزی می تواند مهیب و همراه با خسارت زیاد باشد.

وی تاکید کرد: ضروری است صاحبان کارگاه ها به فکر ایمنی مناسب کارگاه بوده و از نگهداری مقادیر زیاد مایعات قابل اشتعال خودداری کنند.

انتهای پیام/ش

مهار آتش سوزی در کارگاه اتورنگ خودرو در تبریز

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.