سرمربی شهید چمران از آمادگی این تیم برای حضور در رقابت‌های هندبال بانوان غرب آسیا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان گفت: برای حضور در رقابت‌های هندبال زنان غرب آسیا از چهار بازیکن قرضی استفاده می‌کنیم و این نفرات مشکل پست‌های خالی تیم را حل می‌کنند.

وی افزود: تیم شهید چمران از هفت بازیکن ملی پوش در ترکیب خود بهره می‌برد و سه بازیکن در پست‌های پخش، پشت خط زن و دروازه بان نیاز داشتیم که خوشبختانه دو بازیکن از تیم تاسیسات دریایی تهران و دو بازیکن از نفت و گاز گچساران گرفتیم و این مشکل کاملا حل شد.

سرمربی شهید چمران لارستان با بیان اینکه کادر فنی نتوانسته هیچ فیلمی از تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان غرب آسیا بدست آورد گفت: شناخت کمی از تیم عراق داریم و می‌دانیم طی یک سال گذشته اردو‌های خوبی را برگزار کرده و قطعا تیم اردن هم به عنوان میزان آمادگی خوبی خواهد داشت.

وی افزود: بر اساس مشاهدات نایب رئیس فدر اسیون به عنوان ناظر رقابت‌های غرب آسیا در سال گذشته تیم قطر از قدرت خوبی برخوردار است و با گرفتن بازیکنانی الجرایزی که تغییر تابعیت داده اند توان فنی تیم خود را افزایش داده اند.

شافعیان در خصوص آماده سازی و هماهنگی تیم برای حضور در این رقابت‌ها گفت: همانطور که مرسوم است همه کشور‌ها با تیم‌های ملی خود در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند، اما با توجه به شرایط فعلی تیم ملی، شهید چمران در این رقابت‌ها حضور می‌یابد هرچند فرصتی برای آماده سازی نداریم، اما تعداد زیاد ملی پوشان حاضر در تیم و از سوی دیگر حضور آنان در کوران رقابت‌های لیگ، موجب آمادگی بالای بدنی و فنی بازیکنان شده است.

گفتنی است دومین دوره مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا با حضور تیم‌های ملی قطر، اردن، سوریه، عراق، لبنان و شهید چمران لارستان بعنوان نماینده ایران از ۲۶ بهمن ماه به میزبانی اردن آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ت

حضور شهید چمران لارستان در مسابقات هندبال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار