سامانه بصیر شرکت توزیع برق اصفهان با شماره 38121 همه روزه از 7 صبح تا ساعت 21 آماده ارائه خدمات غیرحضوری برق رسانی به مشترکان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 202 هزار مشترک را به صورت غیر حضوری در سامانه بصیر خدمت رسانی کرده ایم که این خدمات با رضایتمندی 94 درصدی شهروندان همراه بوده است.

مهرداد جنتیان  افزود: انجام خدمات غیر حضوری سالانه از 500  هزار تردد شهری جلوگیری می کند که سبب صرفه جویی یک میلیارد تومانی در مصرف سوخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه به خاطر انجام عملیات الکترونیک در سال های اخیر شرکت توزیع برق اصفهان هیچ نیروی جدیدی جذب نکرده است بیان کرد: تمامی عملیات بایگانی به صورت الکترونیک انجام می شود که این امر منجر به حذف 1 میلیون و 80 هزار برگ کاغذ شده است .

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ادامه  داد: در بحث اتوماسیون، شبکه ای به طول 14 هزار کیلومتر داریم که به طور دائم و برخط کنترل و پردازش می شودو در حال حاضر اطلاعات 7 هزار نقطه رصد می شود و انتظار داریم این عدد در 6 ماه اول سال 97 به 10 هزار نقطه ارتقا یابد.

جنتیان با اشاره به اینکه ارائه برق با کیفیت به شهروندان زمانی ممکن است که کنترل هوشمند و پردازش قوی از جانب اداره توزیع انجام شود، بیان کرد: نخستین بار در کشور بجای اینکه مشترکان با اداره برق تماس بگیرند و اعلام خاموشی و قطع برق داشته باشند، شرکت توزیع برق اصفهان قبل از تماس مشترکان متوجه این رویداد شده و برای رفع مشکل اقدام می کند.

 وی تصریح کرد: سال تحصیلی گذشته 20 هزار انش آموز در 60 مدرسه در دوره های صرفه جویی و مدیریت مصرف برق آموزش  دیدند که طبق بررسی مصرف برق در خانواده های این دانش آموزان کاهش 40 درصدی داشته است و امسال 40 هزار دانش آموز در 100 مدرسه این دوره های آموزشی را سپری کردند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار