معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری بیش از 400 برنامه ورزشی و فرهنگی در ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

برگزاری بیش از 400 برنامه فرهنگی و ورزشی در استان سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،محسن ایزدبخش معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در چهارمین جلسه هماهنگی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته گفت : بیش از 400 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح ادارات ورزش و جوانان استان سمنان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز برنامه های مختلفی در ایام الله دهه فجر برگزار شد تصریح کرد: رژه موتورسواران در 12 بهمن ماه همه ساله برای گرامیداشت و استقبال نمادین از ورود حضرت امام(ره) به کشور برگزار می‎شود.

معاون اداره ورزش و جوانان استان سمنان افزود:همه برنامه‎هایی که در دهه مبارک فجر برگزار می‎شود با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام الله دهه فجر است و همه دستگاه‎های اجرایی نیز براین اساس برنامه‎های ورزشی را تدارک دیده‎اند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه و جشنواره های ورزشی ، حضور پرشور ورزشکاران وجوانان در راهپیمایی 22 بهمن ، اولین المپیاد ورزش همگانی در سطح استان ، مسابقه آمادگی جسمانی بین باشگاه ها وکارمندان دولت ، جشنواره های مختلف بومی محلی ، مسابقات جام فجر در اکثر رشته های در سطح استان ، دیدار با خانواده شهداء ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی از جمله برنامه های پیشنهادی اداره کل در دهه فجر است.

 انتهای پیام / ه

 بیش از 400 برنامه ورزشی در ایام الله دهه فجر در استان سمنان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار