مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان گفت: آبرسانی به 86روستای استان کرمان درایام الله دهه فجرآماده افتتاح هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی رشیدی مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان گفت: همزمان با ایام دهه فجر ، 86روستای استان کرمان با جمعیت بالغ بر18هزار نفر به نعمت آب شرب بهداشتی دست می یابند.


رشیدی با قدردانی از پیمانکاران این پروژه ها بدلیل تسریع در اجرای کار گفت:7پروژه در شمال و شمال غرب استان، 6پروژه در جنوب استان، دو پروژه در شرق استان وسه پروژه در رابر وبافت تعریف شده است.


رئیس هیئت مدیره شرکت آبفار استان کرمان تصریح کرد: 86روستا دراین پروژه ها در سطح استان خوشبختانه به نعمت آب شرب دسترسی یافته وخدا رابرای این خدمت انجام شده در آستانه چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی شاکر هستیم.


رشیدی اظهار کرد: هزینه اجرای این پروژه ها 16میلیاردتومان است و4هزار و690خانوار در راستای اجرای این پروژه ها آبرسانی می شوند.


مدیرعامل آبفار استان تاکید کرد: بزرگ ترین پروژه آبرسانی در شهربابک قراردارد که افتتاح طرح شبکه آب با هزارخانوار وجمعیت 4هزار و400نفری را شامل می شود.


وی همچنین با اشاره به کلنگ زنی 3پروژه آبرسانی دراستان همزمان با دهه فجر گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به 171روستا در سطح استان با15هزار و514خانوار نیز درایام دهه فجر آغاز می شود.


رشیدی با بیان اینکه این روستاها در سطح استان پراکنده هستند اظهارکرد: جمعیت تحت پوشش اجرای این پروژه ها 59هزارو800نفر است.


وی با اشاره به آغازعملیات اجرایی آبرسانی به شهرک امام رضا مهرآباد شهربابک ونیزتامین آب 40روستا در شهرستان سیرجان گفت: مجموع اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 171روستا را بیش از 100میلیاردتومان است.


رشیدی ابراز کرد: عملیات اجرایی تامین آب 40روستای شهرستان سیرجان (بزرگ ترین پروژه ای که کلنگ زنی خواهد شد) با اعتبار ده میلیاردتومان از اعتبارات ملی وجمعیت 1هزار و500خانوار با جمعیت 7هزار و80نفر جمعیت وارد مرحله اجرا می شود.

انتهای پیام/ی

آبرسانی به 40 روستا در سیرجان

برچسب ها: وزارت نیرو ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.