فرمانده سپاه سردشت از اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه متنوع بمناسبت ایام الله دهه فجردر این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  سردار سرتیپ دوم موسی مرادی فرمانده سپاه سردشت در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : پایداری ، امنیت ، ثبات وآسایش ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدای گرانقدر می باشد.

وی افزود : انقلاب شکوهمنداسلامی به برکت خون شهدا ی معظم با رهبری فرزانه و اراده مردم به عنوان یک الگو برای سایر ملل و کشورها تبدیل شده است.

سردار مرادی بابیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل درسایه ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی رابه یاس و ناامیدی مبدل کرده اند ، اظهار داشت : انقلاب اسلامی اکنون به درخت تنومند وپرباری مبدل شده و در آستانه چهل سالگی باید نسل سوم انقلاب با دستاوردهای ارزنده آن و نقش حساس ایران در منطقه و جهان آشنا شوند.

وی بااشاره به اینکه یکی از نقشه های شوم دشمنان کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی ودلسردکردن مردم از نظام است ، تصریح کرد : دهه  فجر فرصتی مناسب برای بیان و نشان دادن خدمات و دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی و نظام است.

فرمانده سپاه سردشت هدف از برگزاری مراسمات گرامیداشت دهه مبارکه فجر را انتقال پیام انقلاب و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان وهمچنین تبیین ایثار و فداکاری های صورت گرفته برای انقلاب عنوان کرد و اذعان داشت : برای اجرای هرچه بهتر و باشکوه تر برنامه ها 11 کمیته در شهرستان تشکیل و بیش از 70 عنوان برنامه متنوع و پرمحتوا پیش بینی و برحسب روز شمار این ایام اجرا خواهند شد.

سردار مرادی بابیان اینکه ایام دهه مبارکه فجر با ایام فاطمیه تقارن دارد و چند روز اول با فعالیت های قرآنی برنامه ها آغاز می شوند ، اضافه کرد : محفل انس با قرآن ، یادواره شهدا ،غبار ربی مزار شهدا ، دیداروسرکشی ازخانواده های معظم شهدا و جانبازان وامام جمعه ، افتتاح نمایشگاه شکوه انقلاب ، صبحگاه واحدهای مقاومت دانش آموزی و نواختن زنگ انقلاب ، ویزیت رایگان دردرمانگاه شهداء ، عیادت از بیماران ،افتتاح از6 طرح اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی با اعتبار بیش از 3 میلیارد ریال از جمله برنامه های این ایام مبارک هستند.

وی همچنین به مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت : باتوجه به مسائل اخیر این حضور گسترده براقتدار نظام و خنثی کردن توطئه های دشمنان می افزاید.

انتهای پیام/م

برگزاری برنامه های متنوع بمناسبت دهه فجر در سردشت

برچسب ها: شهدا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.