مهاجم تیم ملی فوتسال گفت:مردم ایران به غیر از قهرمانی توقع دیگری از ما ندارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی جاوید ملی‌پوش تیم فوتسال ایران در مراسم بدرقه مسئولان از تیم ملی فوتسال گفت:این مراسم چند سالی است که در بحث تیم‌های ملی در ایران انجام می‌شود و در چند تورنمنت قبل هم که می خواستیم اعزام شویم این اتفاق برایمان رخ داده بود و مطمئناً حضور مسئولان می‌تواند باعث بالارفتن روحیه بازیکنان تیم پیش از اعزام شود تا با قدرت در رقابت‌های آسیایی ظاهر شویم، امیدوارم با تلاش بازیکنان، با قهرمانی از مسابقات خارج شویم تا بتوانیم نه تنها دل مردم کشورمان را شاد کنیم بلکه این توجه ای ویژه ای را هم که مسئولان به ما دارند جبران کنیم.

روی کاغذ گروه زیاد دشواری نداریم

او در ادامه در خصوص گروه بندی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: روی کاغذ گروه زیاد دشواری نداریم و فاصله ما با دیگر تیم های همگروه زیاد است اما واقعیت این است که نباید تیم های دیگر را دست کم بگیریم چرا که فاصله ایران با تیم‌های آسیایی بسیار زیاد است،امیدوارم هم در شروع مسابقات خوب ظاهر شویم و هم پایان خوبی داشته باشیم.

جاوید در ادامه در خصوص انتظار مردم از تیم ملی فوتسال گفت: مردم ایران جز قهرمانی توقع دیگری از ما ندارند انتظارات از تیم ملی فوتسال بسیار بالاست.زیرا تیم ما یازده بار توانسته قهرمان آسیا شود و قطعا هر نتیجه ای جزء قهرمانی یک شکست برای ما به حساب می آید.

مهم ترین اتفاق کسب عنوان قهرمانی است

ملی‌پوش تیم فوتسال ایران در خصوص اینکه آیا به آقای گلی در این رقابت‌ها فکر می‌کند یا خیر، گفت: به آقای گلی فکر نمی کنم چرا که مهم ترین اتفاقی که برای من و سایر بازیکنان و کادرفنی آن را دنبال می کنیم کسب عنوان قهرمانی است. اگر قهرمان شویم این نتیجه می تواند موجبات خوشحالی بازیکنان را فراهم کند و اگر قهرمانی با کسب عناوین فردی همراه شود لذت بیش تری برایمان خواهد داشت.

وی در پایان درباره حضور جوانان در تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: نزدیک به هفت - هشت بازیکن تیم ملی فوتسال هستند که از تجربه گران بهایی برخوردارند و چند سالی است که به صورت مداوم در اردوهای فوتسال حضور دارد شناخت خوبی از یکدیگر دارند. برخی بازیکنان هم برای اولین بار است که در این رقابت ها شرکت می کنند و فکر کنم تلفیقی از بازیکنان جوان و بزرگسال بتواند به ما کمک کند تا بتوانیم با قهرمانی به کشور بازگردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار