نماینده مردم شهریار گفت: تحزب‌گرایی می‌تواند کشور را از آفت تفکر سلیقه‌ای افراد و دولت‌ها نجات دهد.

خانه ملت با عوام‌فریبی و پوپولیستی مقابله می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در نطق میان‌دستور امروز (سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه) اظهار کرد: در این برهه از زمان که هر روز کشورمان با یک بحران، حمله سیاسی و تروریستی و توطئه مواجه است، برای دفاع از حفظ تمامیت ارضی و آسایش مردم نیازمند همدلی، همزبانی و همراه هستیم.

وی افزود: دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و مجلس باید تمام برنامه خود را در راستای حل مشکلات مردم از جمله بیکاری، مبارزه با بی‌عدالتی در توزیع عادلانه منابع و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به کار گیرد و دست کسانی که به اموال عمومی دراز شده قطع شود.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد ادامه داد: تحزب‌گرایی می‌تواند کشور را از آفت تفکر سلیقه‌ای افراد و دولت‌ها نجات دهد. براین اساس باید به برنامه‌ای برسیم که سیاست‌گذاران و برنامه ‌ریزان در مقابل ملت پاسخگو و همه در مقابل تصمیمات صحیح و ناصحیح خود مسئول باشند.

محمودی‌شاه‌نشین تصریح کرد: در حال حاضر استفاده از ابزارهای انگیزشی و برنامه‌ای برای تشخیص کارآمد از برنامه‌های ناکارآمد وجود ندارد، به همین دلیل باید از قانون‌مدارها در مقابل متخلفان در همه ابعاد حمایت کنیم و تشویق و پاداش برای کسانی که مسئولیت‌پذیر هستند و تنبیه هم برای کسانی که در وظایف خود کوتاهی کردند و بی‌مسئولیتند، در نظر بگیریم.

وی متذکر شد: در روزهای بارندگی تهران با ناتوانی‌هایی مواجه بودیم که مایه تأسف است، البته ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی و بی‌دریغ استاندار تهران از ایشان گله‌مند هستم، زیرا راهداری در این زمینه فعالیت قابل قبولی نداشت.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد گفت: مردم تا چه زمانی باید تاوان ناتوانی و نالایقی برخی مدیرانی را بدهند که سرلوحه کار آنها سیاسی‌کاری، تفرقه‌افکنی و ایجاد بی‌اعتمادی در مردم است.

محمودی‌شاه‌نشین متذکر شد: مجلس به وظایف خود عمل می‌کند و در راستای ایجاد بستری مناسب و قدردانی از تلاش صاحبان علم و اندیشه اقدام کرده و این موضوع را در سرلوحه خود قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی با هر بند و ماده‌ای که با توسل بر عوام‌فریبی و پوپولیستی حقوق صاحبان علم و دانش را نادیده بگیرد، مخالفت می‌کند چراکه قانون مسئولیت سنگینی برعهده ما قرار داده است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد بیان کرد: مردم انتظار دارند در سال آینده درست در این زمان گزارشی از عملکرد تحقق بودجه سال 97 را ارائه دهیم و میزان تحقق یافته از ان لایحه را به آنها اعلام کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
خدا کنه یارانه ها قطع نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
مهمترین موضوع امروز مشکل بیکاری و فقر و ازدواج جوانان است
آخرین اخبار