رئیس پلیس راهور لرستان خبر داد؛

۶۱ در صد متوفیان تصادفات درون شهری مربوط به عابران پیاده است

عابران پیاده اصلی‌ترین قربانیان حوادث رانندگی در معابر درون شهری هستند و بیشترین فراوانی تصادفات منجر به جرح و فوت مربوط به تصادف عابران پیاده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ "منوچهرمرادی" گفت: عابران پیاده اصلی‌ترین قربانیان حوادث رانندگی در معابر درون شهری هستند و بیشترین فراوانی تصادفات رانندگی منجر به جرح و فوت مربوط به تصادف عابران پیاده است که در مجموع ۶۱ درصد از فوت شدگان حوادث رانندگی درون شهری استان مربوط به این قشر از کاربران ترافیک است و بیش از ۳۴ درصد از آن‌ها بالای ۶۰ سال سن داشته اند.

وی افزود: افراد کهنسال به علت کهولت سن و ضعف بینایی و شنوایی و نداشتن چابکی لازم به هنگام تردد در خیابان بیش از دیگران در معرض خطر حوادث رانندگی هستند و نیازمند توجه و مراقبت بیشتر از طرف خانواده می‌باشند تا ایمنی آنان به هنگام تردد تامین شود.

رئیس پلیس راهور استان در پایان گفت: فقدان گذرگاه‌های ایمن، نظیر پل هوایی دارای پله برقی در بروز حوادث عابران پیاده موثرند و نیاز است مدیران شهری بیش از گذشته در این خصوص احساس مسئولیت داشته و برای ایمن سازی معابر و احداث گذرگاه‌های امن برای عابران پیاده به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/د

۶۱ درصد متوفیان حوادث رانندگی درون شهری مربوط به عابران پیاده است

برچسب ها: حوادث ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار