همزمان با ایام الله دهه فجر، ۴۸ طرح عمرانی در شهرستان لردگان کلنگ‎زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ برهان حسین‎پور سرپرست فرمانداری لردگان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و در آیینی در تاریخ ۱۷ بهمن، ۴۸ طرح عمرانی به صورت متمرکز و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در این شهرستان گلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

وی افزود: از این تعداد، ۶ پروژه با اعتبار ۴۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال شامل آبرسانی به شهر سردشت از طریق ۷۰ کیلومتر لوله گذاری و ایستگاه‌های پمپاز از آبشار آتشگاه لردگان، سالن چند منظوره ورزشی، یک مدرسه شش کلاسه، اجرای طرح آبخیزداری تورکینست در بخش خانمیرزا، پنج ساختمان مددجویی در روستا‌های ارمند، کلار علیا، بیدله، سرقلعه و قلعه چه و عملیات مقاوم سازی بنا‌های سست از طریق گابیون سنگی در روستای میلاس کلنگ زنی خواهد شد.

حسین پور، پروژه‌های قابل بهره برداری را هم ۴۲ مورد بیان و اضافه کرد: ساختمان پزشکی قانونی و ثبت احوال لردگان، بازسازی و بهسازی یک هزار و ۱۲۰ مسکن روستایی، هفت خانه بهداشت روستایی و زمین چمن مصنوعی از جمله این پروژه هاست که با صرف اعتبار ۸۵۷ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال تکمیل گردید.

وی ادامه داد: با کلنگ زنی و بهره برداری از این طرح ها، زمینه اشتغال ۱۰۳ نفر فراهم می‌شود.

لردگان از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/خ

کلنگ‎زنی و افتتاح ۴۸ طرح عمرانی در لردگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار