استاندار تهران شامگاه دوشنبه در بازدید از مسیر‌های برف گرفته فشافویه و حسن آباد از بررسی عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در روز‌های برفی تهران خبر داد.

عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در روز‌های برفی تهران بررسی می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از نحوه خدمات رسانی به مردم در مسیر‌های برف گرفته فشافویه و حسن آباد از بررسی عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در روز‌های برفی تهران خبر داد.

همزمان با بازدید استاندار تهران از جاده و محور ارتباطی چرمشهر در منطقه فشافویه در شامگاه دوشنبه، احمد تواهن معاون فنی و عمرانی استانداری در توضیحاتی اظهار داشت: با وجود ترافیک سنگین در این مسیر، روند امدادرسانی به در راه‌ماندگان به خوبی صورت گرفته و مشکل جدی وجود ندارد.

90 درصد خودروهای گرفتار در برف و کولاک تخلیه شده‌اند

وی بیان کرد: ۹۰ درصد خودرو‌های در راه مانده تخلیه شده و تنها تعداد کمی از خودرو‌ها که عمدتا ماشین‌های سنگین از جمله کامیون و تریلی بودند و مشکل فنی داشته‌اند، در جاده مانده‌اند.

معاون فنی و عمرانی استانداری تهران با اشاره به عدم توجه برخی شهروندان به توصیه‌های ایمنی تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم توصیه‌ها و هشدار‌هایی که از سوی هواشناسی، پلیس و منابع رسمی نسبت به احتیاط و اجتناب از سفر‌های غیرضروری صورت گرفته، عده‌ای اقدام به سفر کرده و درصدد یافتن راه‌های میانبر برآمدند که با شدت برودت هوا و یخ‌زدگی جاده و تانک سوخت با مشکل روبرو شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
بررسی بی نتیجه