لیگ شنای پسران چهارمحال و بختیاری، گرامیداشت دهه مبارک فجر پایان یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسابقات لیگ شنای پسران استان چهارمحال و بختیاری، گرامیداشت دهه مبارک فجر با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در رده سنی ۸ سال، آرشین میرزایی از استخر نشاط بروجن، کوروش شهبازی و طا‌ها اسکندری از استخر شهید فاضل به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی ۹ سال، امیرمهدی شهباز از استخر فرخشهر اول شد و ایلیا قائدامینی و سهیل رضوی از استخر شهید فاضل عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی ۱۰ سال هم حسین‌علی کوهی فایق، آرشم شاهوردی و ماهان طالبی پور هر سه از استخر شهید فاضل مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال، سروش قاسمی از استخر شهید فاضل، امید صادقی از استخر نشاط بروجن و سپهر درخشنده از استخر شهید فاضل عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال هم، محمدرضا صادقی از استخر شهید فاضل، عرفان منافیان از استخر فرخ‎شهر و شادمهر هاشمی‎نیا از استخر شهید فاضل به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایان و در مجموع امتیازات، تیم شنای استخر شهید فاضل شهرکرد مقام اول، تیم شنای بروجن مقام دوم و تیم شنای فرخشهر مقام سوم را از آن خود کردند.

در این دوره از مسابقات، ۱۵۰ شناگر در پنج رده سنی ۸ سال، ۹ سال، ۱۰ سال و دو گروه ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال در استخر‌های نشاط بروجن و شهید فاضل شهرکرد و دانشگاه شهرکرد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نفرات برتر این رقابت‌ها با عضویت در تیم استان، خود را برای حضور در مسابقات ملی آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ف

نفرات برتر لیگ شنای پسران چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.