معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: باید یک موسسه فرهنگی با نام آیت الله عبادی در دستور کار قرار گیرد و برای انجام این مهم مقدمات کار از سوی دفتر اجتماعی استانداری فراهم خواهد شد.

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید جواد حسینی در آستانه چهاردهمین سالگرد رحلت امام جمعه مشهد مقدس در دیدار با خانواده وی افزود: مرحوم آیت الله عبادی صداقت، صمیمیت، اتحاد و اعتقاد به مردم را در نظر و عمل معنی کرد و از خود شخصیتی دوست داشتنی و محبوب قلب مردم ساخت.

وی با بیان اینکه مهمترین خصوصیت مرحوم آیت الله عبادی، مردم داری و مردم مداری ایشان بود، گفت: امیدواریم در چهاردهمین سالگرد رحلت امام جمعه فقید مشهد، مراسم در خور ایشان برگزار شود و یاد و خاطره و مهمتر از آن راه و منش این مرد بزرگ در یادها و نظرها و اعمال زنده و جاوید و مستمر و جاری بماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان این که باید خاطرات، عکس ها، مجموعه خطبه ها، سخنرانی ها و مجموعه خاطرات مردم از آیت الله عبادی افزود: تهیه یک مستند از زندگی آن مرحوم نیز می تواند به شناخت بیشتر نسل جوان از وی منجر شود.

انتهای پیام// م.م

دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با خانواده مرحوم آیت الله عبادی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.