فرمانده انتظامی باغملک گفت: باند سارقان احشام با 18 فقره سرقت در این شهرستان منهدم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی باغملک اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان باغملک، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وی اذعان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی کارشناسی آثار بجا مانده، باند 3 نفره سارقان احشام را هنگامی که قصد سرقت از يک دامداری را داشتند شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در يك عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: سارقان دستگیر شده در 18 سرقتی که از شهرستان های باغملک، مسجدسلیمان و شوشتر انجام داده اند، تعداد 100 راس دام به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک با اشاره تحويل سارقان به مرجع قضائی، به دامدارن تصریح كرد: دامداری ها را به تجهيزات ايمنی پيشگيری از سرقت مجهز نموده و افراد ناشناسی كه تحت عنوان خریدار مراجعه می كنند را به محل نگهداری احشام راه ندهيد و در صورت مشاهده پرسه زنی افراد مشكوک در اطراف محل نگهداری احشام بلافاصله با پليس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهيد.

انتهای پیام/گ

سارقان احشام با دستان بسته

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.