معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه‌ جشنواره فیلم فجر در بوشهر با حضور وزیر ارشاد 14 بهمن آغاز می‌شود اظهار داشت: 15 فیلم از آثار سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بوشهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش در می‌آید.

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بوشهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آنیتا مظفری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه‌ جشنواره فیلم فجر در بوشهر با حضور وزیر ارشاد 14 بهمن آغاز می‌شود اظهار داشت:  15 فیلم از آثار سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بوشهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش در می‌آید.

وی با بیان اینکه این فیلم‌ها در سینمای شهید آوینی شهر بوشهر اکران می‌شود  تصریح کرد: نمایش فیلم‌ها در چهار سانس ارائه می‌شود که  فیلم های سانس اول شامل نمایش‌های فیلشاه، دزد و پری، دنیای کیف ها، قهرمانان کوچک و شکلاتی ویژه کودکان و نوجوانان است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: فیلمهای بمب، چهار راه استانبول، ماهورا، به وقت شام، جاده قدیم، خجالت نکش، مغزهای کوچک زنگ زده، دارکوب، امیر و سوء تفاهم طبق جدول منتشر شده به روی پرده می‌روند.

مظفری با اشاره به اینکه فیلمهای شیفت صبح به صورت رایگان اکران میشوند گفت: بلیت‌های جشنواره فیلم فجر با تخفیف 20 درصدی عرضه می‌شود و فیلم‌ها از 14 تا 22 به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/م

جشنواره فیلم فجر در بوشهر با حضور وزیر ارشاد آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.