معاون استاندار بوشهر گفت: طرح‌های تدوین شده عمرانی در روستاهای سه دهستان بوالخیر، کبگان و دهرود با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های ذیربط دهه فجر امسال عملیاتی می‌شود.

طرح‌های تدوین شده عمرانی در دهه فجر امسال عملیاتی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید محمدحسن باستی ظهر امروز در نشست بررسی اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی استان بوشهر با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد اظهار داشت: در این راستا اعتبارات تکمیل پروژه‌های نیمه مصوب شده که بخشی از این اعتبارات در حوزه‌های مختلف تخصیص یافته است.

وی با قدردانی از مشارکت سپاه در عرصه عمران و آبادانی مناطق محروم و روستایی استان بوشهر بیان کرد: برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در دهستان‌های محروم در مرحه نخست سه دهستان بوالخیر تنگستان، کبگان دشتی و دهرود دشتستان در نظر گرفته که طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای این سه دهستان اجرا می‌شود.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه در طول سال اعتبارات مختلف عمرانی از منابع گوناگون برای عمران روستایی ابلاغ و پرداخت می‌شود گفت: صرف نظر از توزیع اعتبارات کمیته‌های برنامه‌ریزی فرمانداری‌ها برای عمران روستایی، اعتباراتی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و امور مالیاتی به دهیاری‌ها اختصاص می‌یابد.

باستی افزود: علاوه بر اعتبارات یاد شده، از منابع داخلی شوراهای اسلامی روستاها و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نیز برای عمران روستاها اعتباراتی تخصیص می‌یابد.

وی، با قدردانی از توجه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در رفع محرومیت در روستاها تاکید کرد: طرح‌های تدوین شده عمرانی در روستاهای سه دهستان بوالخیر، کبگان و دهرود با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های ذیربط دهه فجر امسال عملیاتی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افزایش اعتبارات عمرانی روستایی خبرداد و تصریح کرد: رفع محرومیت و اجرای طرح‌های عمرانی در اولویت برنامه‌‌ها روستایی است که در این راستا اعتبارات عمران روستایی استان بوشهر افزایش یافته است.

انتهای پیام/م

اعتبارات محرومیت‌زدایی روستایی استان بوشهر افزایش یافت

 

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.