جانشین سپاه استان بوشهر با بیان اینکه مشارکت در طرح‌های محرومیت‌زدایی در اولویت برنامه‌های سپاه است گفت: در این راستا سپاه استان بوشهر در رسیدگی به روستاها و نقاط محروم در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

مشارکت در طرح‌های محرومیت‌زدایی در اولویت برنامه‌های سپاه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در بزرگداشت اقدام فرمانده  شجاع بوشهری در دستگیری تفنگداران دریایی آمریکایی در 22 دی‌ماه سال 1394 ظهر امروز در مراسمی در اداره کل استاندارد استان بوشهر از فرمانده ناوچه تندر عملیات حماسه دستگیری تفنگداران دریایی آمریکایی تقدیر شد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم به نقش مهم مردم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: برای خنثی‌سازی  تمامی توطئه‌های دشمنان مردم در مقابل آنها ایستاده‌اند و نقشه‌های استثماری آنان را متلاشی کردند.

سرهنگ حمید خرمدل  با بیان اینکه کشور ما پیش از انقلاب، در بسیاری از زمینه‌ها در وضعیت مطلوبی نبود افزود: اکنون شاهد خودکفایی در بسیاری از زمینه‌های علمی، اقتصادی و دیگر بخش‌ها در سطح کشور هستیم.

وی خاطر نشان کرد: حدود 40 سال پیش، هیچ دانشگاهی در استان بوشهر وجود نداشت، اما اکنون شاهد تحصیل بیش از 70 هزار دانشجو در سطح این استان هستیم که خود نشانه‌ای از این خودکفایی است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط  منطقه دوم نیروی دریای سپاه گفت: کشور ما در زمینه نظامی به جایی رسید که توانست با کمترین امکانات، ناو مجهز آمریکایی را با 10 سرنشین، دستگیر کند و تا جایی پیش رفت که آمریکایی‌ها را به عذرخواهی واداشت.

خرمدل افزود: دشمنان این انقلاب همواره در تلاشند تا از طریق جنگ، فتنه و تحریم، به این کشور فشار وارد آوردند، اما مردم ما همچنان در مقابل این دسیسه‌ها استقامت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مشارکت در طرح‌های محرومیت‌زدایی در اولویت برنامه‌های سپاه است گفت: در این راستا سپاه استان بوشهر در رسیدگی به روستاها و نقاط محروم در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر نیز در این نشست، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، ضمن اشاره بر لزوم ارتقای کیفیت تولیدات داخلی، گفت: اثرگذاری تبلیغات منفی، ده‌ها برابر تبلیغات مثبت است از این رو باید با ارتقای سطح کیفیت محصولات تولیدی، در راستای بهبود کیفیت تولیدات داخلی اقدام کرد.

محمد رحیم بهره‌مند نقش خدمات و فداکاری‌های نیروهای سلحشور نظامی در مرزها به ویژه آب‌های خلیج فارس را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: آسایش و آرامش کنونی ما، مرهون تلاش‌های این افراد است.

در این مراسم  به سبب رشادت‌های رزمندگان منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر در دستگیری تفنگداران دریایی آمریکایی در خلیج فارس فرمانده ناوچه تندر این عملیات مورد قدردانی مدیرکل استاندارد بوشهر قرار گرفت.

انتهای پیام/م

سپاه استان بوشهر طرح‌های محرومیت‌زدایی اجرا می‌کند

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.