جلسه سه جانبه میان گرشاسبی، پیروانی و برانکو برای تمدید قرارداد بازیکنان در باشگاه پرسپولیس برگزار می شود.

برگزاری جلسه سه جانبه برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیسبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سرخپوشان پایتخت با حکم فیفا از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستند و  اجازه جذب بازیکن ندارند. با توجه به اینکه 8 بازیکن پرسپولیس در انتهای فصل هفدهم قراردادشان به پایان می رسد، براین اساس مسئولان پرسپولیس تلاش می کنند تا رضایت بازیکنان فعلی خود را برای ماندن در این تیم جلب کنند. 

مسئولان پرسپولیس قصد دارند جلساتی با هر یک از بازیکنان فعلی خود که قراردادشان به پایان می رسد بگذارند تا توافق آنها برای تمدید قرارداد بدست آورند. گفته می شود بعد از بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس اولین بازیکنی خواهد بود که برای تمدید قراردادش با مسئولان مذاکره می کند تا در این تیم ماندگار شود. 

شنیده ها حاکی از آن است که جلسات متعددی میان گرشاسبی، پیروانی و برانکو برای تمدید قرارداد بازیکنان پشت درهای بسته در محل باشگاه برگزار شده است تا درباره بازیکنان فعلی تصمیم گیری شود. 

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برانکو همواره با مسئولان باشگاه درباره وضعیت تیم و بازیکنان جلسه می گذارد و این موضوع جدیدی نیست. 

او بیان کرد: تمدید قرارداد بازیکنان در دستور کار باشگاه قرار دارد تا برای فصل بعد با کمبود بازیکن مواجه نشویم. 

انتهای پیام/ 

تکاپوی سرخپوشان پایتخت برای تمدید قرارداد بازیکنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار